2010. február 13., szombat

Néhány új funkció

Tegnap volt egy kis szabadidőm, ezért hozzáadtam a bloghoz néhány hasznos dolgot.
Először is már lehet az adott cikkeket továbbítani különböző social media oldalakra. Minden cikk alján megtalálod az „Oszd meg másokkal is!” gombot, amire kattintva kilökheted a postot kedvenc SM oldaladra.


Másodszor (és harmadszor) az oldalsávhoz hozzáadtam a legutóbbi AppStore-os leárazásokat (by Appshopper.com) és a freeappaday.com-on a napi akciós alkalmazást. Aki olcsón akar hozzájutni alkalmazásokhoz, kövesse figyelemmel ezeket a funkciókat.



Szolgálati közlemény: az Appshopperes feedet csak 5 alkalmazásra tudtam beállítani. Nézegettem, de nem láttam bővítési lehetőséget. Aki esetleg tudja hogyan lehet ötnél több feedet kitenni, kérem írja meg! Thanks

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése