2010. február 12., péntek

Boldog születésnapot iPhonehírek!



Igen, már 1 éves a blog! Gyorsan elrepült ez az egy év. Anno abból a megfontolásból vágtam bele a blogírásban, mert itthon nem találtam olyan oldalt, ahol naprakész, részletes híreket olvashattam volna. Ezen változtatni akartam, és úgy látom az erőfeszítés megtette a hatását, mert nő a konkurencia ☺ Közben meghívást kaptam a szifon.com-ra is, ott is kifejtem áldásos tevékenységemet ☺
Csupán kedvtelésből csinálom az egészet, szórakozás a cikkezés. Még mindig örömet okoz, amíg élvezem, addig biztosan csinálom ☺
Egy év alatt 457 írás született, legnépszerűbbek a jailbreakkel és függetlenítéssel kapcsolatos cikkek. Mivel Magyarországon vagyunk, ezen nem lepődöm meg ☺
Köszönöm nektek, hogy olvassátok írásaimat, remélem jónéhány embernek tudtam segíteni, tájékozódni. Előre a következő évfordulóig! Addig is meglepem magamat egy tortával ☺

3 megjegyzés:

  1. Köszönjük az eddigi munkát és várjuk továbbra is (ugyanilyen rendszerességgel) a híreket! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék gratulálni, ez az egyik legjobb iPhoneos oldal! :)

    VálaszTörlés