2010. február 21., vasárnap

Miért jobb az iPhone, mint a Samsung, avagy egy kálvária részletei

Egyik ismerősöm lecserélte régi Samsung telefonját egy új Samsungra. Nem okostelefon, mezei symbianos. Mivel nem egy technikai zseni, megkért hogy másoljam át a telefonkönyvet és az SMS-eket. Jó persze, segítek neki, én is Samsungról váltottam iPhone-ra, nem egy nagy was ist das.
A problémák akkor kezdődtek, amikor kiderült, hogy két különböző PC Studiora van szükség. Darabonként 14X MB. Jó, telepítem őket.
Azon már fenn sem akadtam, hogy a két telefonhoz két különböző adatkábelre van szükség. Ugyanaz a gyártó, de két különböző kell. Oké.
Régi telefonról még egyszerű volt kimenteni az adatokat. Azonban az új telefon PC Studiojában már nem volt olyan egyszerű felmásolni a kimentett adatokat. Volt amikor nem rakta fel, volt olyan hogy duplán szerepeltek az adatok a telefonon. Másfél órát szívtam vele, még az SMS-eket sem sikerült feltenni, a koreaiakat többször elküldtem melegebb éghajlatra.
Ezek után javasoltam ismerősömnek az iPhone beszerzését. Nincs szükség két programra, nem kell két adatkábel. Egy kattintás a backup készítése, egy kattintás a backup visszatöltése. Ennyi.
Vajon miért is szeretem az iPhone-t?


3 megjegyzés:

  1. Khm a Symbian is okostelefon... am teljesen igazad van.

    VálaszTörlés
  2. igaza van a kollégának a symbian az okostelefon nincs de. :) Amúgy élvezettel olvasom az írásaidat, köszönöm.
    Saintex

    VálaszTörlés