2010. február 2., kedd

Megjelent a 3.1.3 firmware

Éppen ma gondoltam arra, hogy a legutóbbi firmware tavaly októberben jelent meg, hamar fel is törték, de az Apple nem igyekezett betömni a lyukat. Erre ma kiadták a 3.1.3-as verziót.

FIGYELEM! AKI KORÁBBAN JAILBREAKELTE VAGY FÜGGETLENÍTETTE TELEFONJÁT, NE FRISSÍTSEN, MERT ELVESZTI A TÖRÉS LEHETŐSÉGÉT!

Ugyanis frissült a baseband, a korábbi 5.11.07-ről 5.12.01-re. A jelenlegi ismereteink szerint ez még nem függetleníthető, ráadásul kijavították azt a hibát is (usb_control_msg exploit), amelyet a blackra1n használt, ezért az sem működik ezzel a firmware-rel.



Egyébként a firmware főként hibajavításokat tartalmaz:
- 3GS-nél pontosabb akkumulátorszint-kijelzés,
- harmadik fél által fejlesztett alkalmazásoknál indítási hibajavítása,
- hibajavítás japán Kana billentyűzet használata esetén, összeomolhat az adott alkalmazás (ez egy nagyon fontos hiba lehetett…)
- CoreAudio javítása rosszindulatúan összeállított MP4 fájlok esetén,
- ImageIO patch hasonló okokból kifolyólag TIFF képeknél,
- Recovery módban megakadályozandó a privát adatokhoz való fizikai hozzáférés USB kontroll üzeneteken keresztül.

8 megjegyzés:

  1. Ha véleletlen befrissült akkor mi a szitu?????????

    VálaszTörlés
  2. Milyen készüléked van? 2G és 3G továbbra is törhető redsn0w-val, de a 3G nem függetleníthető.

    VálaszTörlés
  3. Üdv Jimny! Még az itteni blackrain-es leírással jailbreakeltem nem is olyan rég az iphone 3GS-emet (köszönet a leírásért!!), azonban ma ostoba voltam, és frissítettem a 3.1.2-est a 3.1.3-asra. A 3GS-t is lehet valahogy jailbreakelni az új firmware-el? vagy erre még nincs megoldás? kösz a segítséget!

    VálaszTörlés
  4. Névtelen: egyelőre buktának néz ki. Függetlenítés biztosan, jailbreak megy.

    Teszcsoport: ha nem mentetted le Cydiában a TSS-t, akkor sajnos buktad. Egyelőre nincs megoldás a 3GS jailbreakre.

    VálaszTörlés
  5. hajajj, kezdő iphone-os -jailbreakes vok, aggódtam, mikor kikapcsoltam a telómat és az recovery módba került, rögtön javítani akartam az apple firmare-el, aztán olvastam, hogy természetes ez a jailbreaknél, persze akkor már rajta virított a 3.1.3.. egészen más érzésű volt a telefon azzal a megannyi alkalmazással, remélem valahogy erre is lesz jailbreak, bár tudom, hogy a 3GS már hardware javított meg ez az új software is kijavította a hibát, de végülis a vírusok is mindig előrébb járnak az írtóknál, nem?? :) szóval bizakodom.. kösz a választ!

    VálaszTörlés
  6. Hát igen. Egyelőre csak bizakodni lehet :(

    VálaszTörlés
  7. sziasztok.én is beleestem ebbe a hibába:(
    hiába próbáltam mindent megtettem de nem tudtam semmit se kezdeni ezzel a szarral:(:)remélem h minnél hamarabb feltörik

    VálaszTörlés