Megérkeztek a Vodafone iPhone árai. Hasonlítsuk össze őket a T-Mobile-os árakkal!
Először is le kell szögezni, hogy a két cég tarifacsomagjai nem teljesen kompatibilisek egymással, így az összehasonlítás sem teljes körű.
Voda hat darab iPhone-ra specializált csomagot kínál, míg a T-nél három van. A három hasonló csomag összehasonlítása:
Először is le kell szögezni, hogy a két cég tarifacsomagjai nem teljesen kompatibilisek egymással, így az összehasonlítás sem teljes körű.
Voda hat darab iPhone-ra specializált csomagot kínál, míg a T-nél három van. A három hasonló csomag összehasonlítása:
*T-Mobile: csak saját hálózaton belül
Látható, hogy csak árnyalatnyi eltérések vannak. Egyedül az adatforgalom említésre méltó. Míg a T-Mobile a két nagyobb csomagban 2 és 4 GB adatforgalmat kínál, addig a Vodafone csak 1-et és 2-t. Pedig Vodafone szerint nekik van a legjobb 3G-s hálózatuk... Miért nem engedik rá az iPhone-osokat?
Készülékárak (Ft)
Készülékáraknál nagyobb eltérés van, bizonyos konstrukcióknál a Vodafone 8-10 ezer forintnál kevesebbet kér.
Vodafone bizonyos tarifacsomagokhoz három plusz szolgáltatást is kínál: felgyorsított telefonos ügyintézés, soron kívüli boltos ügyintézés és szervizfutár. Elsőnél dedikált, iPhone-hoz értő Call center munkatárshoz kerül a felhasználó, második funkciója az elnevezésből adódik, míg a harmadiknál külön futár jön ki a rossz telefonért, az ügyfél kap egy cserekészüléket és három napon belüli javítást ígérnek.
Nem lehet megállapítani, hogy a magyar Voda keze mennyire volt megkötve az árakat illetően, mennyire határozta meg az anyacég vagy az Apple az árakat (szerintem kevésbé). A jelentős hasonlóság miatt többen árkartellről beszélnek. Az biztosan kijelenthető, hogy aki csak azért várt az árakra, hogy azok esetleg kedvezőbbek lesznek a T-Mobile-énál, az csalódott. Ezek az ügyfelek biztosan nem mennek át a Vodafone-hoz. A cég csak azokra a saját ügyfelekre számíthat, akik eddig nem rendelkeztek iPhone-nal, nem volt ismeretük róla és most ki akarják ezt a telefont is próbálni.
Mindenesetre az árazásnak megpróbálok utánajárni.
Vodafone bizonyos tarifacsomagokhoz három plusz szolgáltatást is kínál: felgyorsított telefonos ügyintézés, soron kívüli boltos ügyintézés és szervizfutár. Elsőnél dedikált, iPhone-hoz értő Call center munkatárshoz kerül a felhasználó, második funkciója az elnevezésből adódik, míg a harmadiknál külön futár jön ki a rossz telefonért, az ügyfél kap egy cserekészüléket és három napon belüli javítást ígérnek.
Nem lehet megállapítani, hogy a magyar Voda keze mennyire volt megkötve az árakat illetően, mennyire határozta meg az anyacég vagy az Apple az árakat (szerintem kevésbé). A jelentős hasonlóság miatt többen árkartellről beszélnek. Az biztosan kijelenthető, hogy aki csak azért várt az árakra, hogy azok esetleg kedvezőbbek lesznek a T-Mobile-énál, az csalódott. Ezek az ügyfelek biztosan nem mennek át a Vodafone-hoz. A cég csak azokra a saját ügyfelekre számíthat, akik eddig nem rendelkeztek iPhone-nal, nem volt ismeretük róla és most ki akarják ezt a telefont is próbálni.
Mindenesetre az árazásnak megpróbálok utánajárni.
részemről egyedül a Voda Smart 500, 32GB-talt tartom sokkal jobb ajánlatnak a T-hez képest!
VálaszTörlésRKG