2010. március 1., hétfő

You've got mail!



Gondoltam egy kicsit feldobom a telefont és megváltoztatom az új email beérkezését jelző hangot. Ős internetezők még emlékeznek arra, amikor az AOL-nál új emailnél feljött egy ablak és egy hang bemondta, hogy 'You've got mail!'.
Google segítségével letötöttem a hangot, átalakítottam caf formátumúvá és feltettem a /System/Library/Audio/UISounds könyvtárba, a new-mail.caf helyére (előtte készítettem a fájlról biztonsági másolatot, a művelet elvégzésére jailbreakelt telefonra van szükség). Újraindítottam a telefont és az új email beérkezésekor már nem a szimpla beep, hanem 'You've got mail!' fogad :)
A fájlt feltöltöttem, aki akarja leszedheti és kicserélheti a hangot.

You've got mail!


(Köszönet Developernek a segítségért!)

2 megjegyzés:

  1. nem rossz ötlet, de már egy ideje elérhető Cydiában. engem már pár hónapja így értesít a fón.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, erről még nem is hallottam :) Saját kútfőből jött az egész.

    VálaszTörlés