Anno Steve Jobs várakozásokkal telve mutatta be saját mobil hirdetési felületüket, az iAd-et. Azonban mint mindent, ezt is ellenőrizni akarják.
Hírek szerint az Adidas visszamondott egy több mint 10 millió dolláros iAd kampányt, mert Steve Jobs túlságosan is kontrollálni akarta a tartalmat. Miután az Apple a harmadik kreatív anyagot is visszadobta, úgy döntöttek, hogy inkább nem hirdetnek az iAd-en.
Nem ez az első eset, hogy egy hirdető visszalép az iAd-es hirdetéstől, augusztusban a Chanelnek lett elege a túlzott beleszólásból. Apple egyébként nem sok lehetőséget ad a hirdetőknek. Nem lehet előre tudni, hogy a hirdetés hol jelenik meg, még a megjelenő anyagot is maguk készítik, így az ügynökségekkel is összetűzésbe keveredtek.
Nagy nevek egyelőre távol maradnak a platformtól és ez az eset sem vet jó fényt rá. Ha az Apple ezen a piacon komoly bevételt akar elérni (már pedig erre van lehetősége), akkor változtatni kell a politikáján.
Hírek szerint az Adidas visszamondott egy több mint 10 millió dolláros iAd kampányt, mert Steve Jobs túlságosan is kontrollálni akarta a tartalmat. Miután az Apple a harmadik kreatív anyagot is visszadobta, úgy döntöttek, hogy inkább nem hirdetnek az iAd-en.
Nem ez az első eset, hogy egy hirdető visszalép az iAd-es hirdetéstől, augusztusban a Chanelnek lett elege a túlzott beleszólásból. Apple egyébként nem sok lehetőséget ad a hirdetőknek. Nem lehet előre tudni, hogy a hirdetés hol jelenik meg, még a megjelenő anyagot is maguk készítik, így az ügynökségekkel is összetűzésbe keveredtek.
Nagy nevek egyelőre távol maradnak a platformtól és ez az eset sem vet jó fényt rá. Ha az Apple ezen a piacon komoly bevételt akar elérni (már pedig erre van lehetősége), akkor változtatni kell a politikáján.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése