2010. április 16., péntek

Napi hírek 2010.04.16.

Mai hírekben szó lesz a 4.0-ás rendszer első törési lehetőségéről, a 3G-s iPad-ről, a teltházas Operáról és egy iPhone 4G koncepcióról.

Redsn0w az iPhone 4.0 FW első bétájához

Dev Team kiadta a 4.0-ás rendszer első bétájának törését lehetővé tevő redsn0w nevű programot. Ez a már évekkel ezelőtt ismerté vált pwnage2 DFU exploitot használja fel.
A változat nem a nagyközönségnek készült, csak azon fejlesztőknek hasznos, akik Cydiás programokat hoztak létre, így tudják alkalmazásukat a verzióhoz alakítani. Mezei felhasználók maradjanak távol tőle, mert
- csak OS X-re készült el (iPhone-os programokat ezen a platformon fejlesztik),
- nem aktiválja a telefont, regisztrált fejlesztőnek kell lenni az Apple-nél,
- frissíti a basebandet, így jelenlegi ismeretek szerint nem lehet függetleníteni,
- egyébként is csak az iPhone 3G-t támogatja.



3G-s iPad egyszerre jelenik meg a wifissel

Tegnap írtam az iPad nemzetközi forgalmazásának csúszásáról. Felmerült a kérdés, vajon a 3G-s iPad még később érkezik-e. Ha valamit nem tudsz, kérdezd Jobsot! Jobs válaszolt erre a kérdésre is. A 3G-s modell esetén nem lesz csúszás, egyszerre jelenik meg a wifissel. Megnyugtató.



Tarolt az Opera

Szinte az összes jelentős ország App Store-jában az ngyenes alkalmazások között első helyet foglalja el az Opera böngészője. Egy nap alatt több mint egy milliószor töltötték le az alkalmazást.
Én is nagy elánnal letöltöttem. A sebességen és adatforgalmon kívül más előnyt nem fedeztem fel, a megjelenítéssel nem vagyok megelégedve. Már töröltem az alkalmazást…



Ilyen lesz az iPhone 4G hátlapja?

Őszintén remélem, hogy nem. A lenti három fotón elvileg a következő generációs iPhone hátlapja látható, de kellő szkepticizmussal kell a hírt fogadni. Miért is?
1, Nem hiszem, hogy az Apple visszatér az alumínium hátlaphoz.
2, Képek metaadatait megnézve kiderült, hogy Photoshop C4-en ment keresztül. Ráadásul az első két kép április 14-én készült, míg a harmadik március 23-án.
3, Az oldalak túl élesek. Ez manapság nem divatos, és balesetveszélyes is.
Szóval nem kell mindent elhinni.



2 megjegyzés:

  1. Nemértem, attól, hogy alu macbook style a kinézete, még lehet műanyagból szerintem.... ezeken a homályos, szemcsés képeken meg pont nem látszik, hogy milyen anyagból is van..

    VálaszTörlés
  2. Azóta kiderült, hogy tényleg fake, rövidesen írok róla.

    VálaszTörlés