2009. május 6., szerda

Sims3 részletek, képek és videó

Craig Law, az EA Mobile Community menedzsere nyilvánosságra hozott néhány képet és részletet a készülő Sims 3 iPhone-os változatából.
Minden idők legnépszerűbb PC-s franchise játékának telefonos változatában izgalmas játékmenet és tulajdonképpen végtelen variációs lehetőség nyílik kedvenc Simjeidet irányítására.
Játékrészletek:
- több mint 10 órás játékmenet váratlan meglepetésekkel,
- új, gyönyörű 3D-s megjelenítés,
- kihasználja az iPhone speciális irányítási képességeit, mint az érintőképernyő és az accelerometer (minő meglepetés :)
- fedezd fel az örökké változó környezetet a nyitott (nem beégetett) játékmenettel,
- élvezd az intelligens Simek mély személyiségét,
- alkosd meg saját Simedet különböző hajstílussal, ruházattal, személyiséggel stb,
- próbáld ki a 4 mini játékot, pl horgászat, kertészkedés, főzés és házjavítás,
- építs ki kapcsolatot más Simekkel, mint szerelmesnek lenni, barátokat szerezni vagy harcolni a szomszédok ellen.
Megjelenésről és árról még nincs infónk. Addig is jöjjenek a képek és egy videó.





2 megjegyzés:

  1. Wááá! Hát ezt is szívesen ki fogom próbálni!
    Csak az a kérdés, hogy mennyit kell majd rá várni (NFSU-ra következtetve... :/ )
    Amúgy egész szépnek tűnik, olyan, m int a PC-s The Sims 2 grafikája. Szerintem ez nyugodtan lehetett volna The Sims 2 for iPhone.
    Várom már- várom már!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó lesz. Én egyedül a Castaway-el játszottam, de az nagyon megfogott. Kellemesen csalódtam az EA-ban.

    VálaszTörlés