Mai hírekben szó lesz a nagyszerű Dashboardról, az első iPad-re írt navigációs alkalmazásról, az eladott 1 millió darabról és a dilemmáról.
Dashboard iPad-re
Rich Hong elkészítette a Dashboard alkalmazást, mely leginkább a Mac-es változatra hajaz. Merészen beküldte az App Store-ba jóváhagyásra, de persze kapásból elutasították, mivel „ellentétes az iPad felhasználói gyakorlatával”. Ilyen indokot még nem hallottunk, de valamilyen ürügyet kellett találni.
Hong persze nem hagyta annyiban és mivel az iPad már törhető, elküldte a ModMyi repóba, ahonnan ingyen letölthető. Mivel még nincs multitasking iPad-re, ezért külön kell futtatni, de a videót elnézve azt kell mondanom, hogy nagyon cool.
Hong persze nem hagyta annyiban és mivel az iPad már törhető, elküldte a ModMyi repóba, ahonnan ingyen letölthető. Mivel még nincs multitasking iPad-re, ezért külön kell futtatni, de a videót elnézve azt kell mondanom, hogy nagyon cool.
Megjelent az első GPS-alkalmazás iPad-re
CoPilot megjelentette iPad-re írt navigációs alkalmazását. Egyelőre még csak az észak-amerikai verziót, de a képeket elnézve klassznak tűnik, Főleg az osztott képernyőben látok fantáziát.
1 millió eladva
Az Apple tegnap jelentette be, hogy az iPad értékesítése 28 nap alatt elérte az 1 milliós darabszámot, az igényeket így sem tudják kielégíteni. A felhasználók 12 millió alkalmazást és 1.5 millió ebookot töltöttek le. Jelenleg az App Store-ban már több mint 5000 iPad specifikus alkalmazás található.
Külföldi értékesítés még csak most indul, május 10-től lehet a kiválasztott országokban (sajnos Magyarországon nem) rendelést feladni. Az első generációs iPhone-nak 72 nap kellett az 1 milliós eladáshoz. Mondjuk a 28 nap annyira nem meglepő, mert az iPhone teljesen ismeretlenül robbant be a köztudatba, míg az iPad-nek azért elő volt készítve a talaj. Mivel az egyetlen komoly riválisnak tekintett HP Slate visszavonásra került, ezért a készülék egy ideig még egyeduralkodó marad a piacon.
Külföldi értékesítés még csak most indul, május 10-től lehet a kiválasztott országokban (sajnos Magyarországon nem) rendelést feladni. Az első generációs iPhone-nak 72 nap kellett az 1 milliós eladáshoz. Mondjuk a 28 nap annyira nem meglepő, mert az iPhone teljesen ismeretlenül robbant be a köztudatba, míg az iPad-nek azért elő volt készítve a talaj. Mivel az egyetlen komoly riválisnak tekintett HP Slate visszavonásra került, ezért a készülék egy ideig még egyeduralkodó marad a piacon.
Vegyek vagy ne vegyek?
Aki nem tudja eldönteni, vajon beruházzon egy iPad-re, az menjen végig a folyamatábrán :) (Kattints a képre a nagyításért)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése