Ugyan kevés magyar felhasználó fizet az AppStore-os alkalmazásokért, de álljon itt egy példa, hogy az Apple visszatéríti azoknak a vásárlás ellenértékét, akik elégedetlenek az alkalmazással.
Mona írta le blogjában saját történetét (http://pixelbits.wordpress.com/2009/06/29/how-i-got-two-iphone-apps-refunded/)
Elégedetlen volt a Beejive és a Chocolatier programokkal, ezért reklamált az Apple-nél.
1, Nyisd meg az iTunes-t
2, Jelentkezz be a számládra
3, Menj a purchase history-ra
4, Nyomj a Report a problem-ra
5, Töltsd ki a visszatérítés indokát. Pl. Beejive nem jött be nekem ezért és ezért. Ebből kifolyólag ezt szeretném. Stílus és udvariasság sokat számít.
7, Várj.
Apple hamar megoldotta a problémát és visszatérítette a pénzt.
Nem tudom mennyi valóságalapja van a történetnek, de azért érdekes.
-- Post From My iPhone
Azok között voltam, aki elsőként próbálta meg letölteni a Sygic navigációt: az (akkor még nem) ismert hiba miatt nem sikerült. A hibabejelentő oldalon keresztül küldtem egy levelet, 24 órán belül nem csak a választ, hanem a pénzt is visszakaptam.
VálaszTörlésTudom, hogy ez nem teljesen ugyanaz az eset, csak megerősítem, hogy az Apple nagyon korrektül és gyorsan reagál a problémákra.
Köszi a visszajelzést, ezek szerint tényleg működik a dolog.
VálaszTörlés