2010. július 13., kedd

Geohot kiszáll

Úgy néz ki Geohot abbahagyta. Twitteren az alábbiakat közölte:
"Kérem kövessétek jó barátomat, @mikecohenn-t a további jailbreak ügyében."
"Én csak buliból csináltam, de néhányan túl komolyan vették. Ez csak egy telefon és már nem buli számomra."
"Nem "iPhone hacker" vagyok. Ez egy olyan dolog volt, amit alkalomszerűen csináltam amikor unatkoztam. Komolyan, sokan többet foglalkoztok vele, mint én."
"Jó buli volt és sokat tanultam belőle. Talán majd a közeli napokban egy hivatalosabb búcsú is lesz."


A hivatkozott Mike Cohenről nem tudunk semmit, de az elmúlt pár órában drasztikusan megnőtt követőinek száma.
Sajnálom, hogy Geohot kiszáll, a blogját is zártkörűvé tette. Azt még nem lehet tudni, hogy véglegesen vagy csak ideiglenesen. Komoly szereplője volt a scene-nek, ő volt az aki mindössze 17 évesen először törte fel az iPhone-t. Sokan bírálták nagy egója miatt, de azt el kell ismerni, hogy maradandót alkotott és mindezt teljesen ingyen. Hiányát jelen ismeretek szerint csak a Dev Team tudja pótolni.
Ehhez kapcsolódó hír, hogy MuscleNerd szerint Planetbeing olyat talált ki, amely kicselezi az iPhone 4 basebandjében lévő anti-ultrasn0w ellenőrzést. Lehet, hogy közel van az iPhone 4 függetlenítése?

1 megjegyzés: