Ma hírek a reklámok körül forognak. Apple is beszállt az AT&T-Verizon csatába, bemutatom a kínai iPhone-hirdetést és az iPhone kiemelkedő adatforgalmát.
Reklámok
Már legalább egy hónapja tart a vérre menő küzdelem az AT&T és a Verizon között. Anyázások, feljelentések, perek tarkítják a történetet. Eddig az Apple kimaradt a csatából, de úgy látszik Cupertinoban elérkezettnek tartották az időt a beszálláshoz. Tegnap két olyan reklámot sugároztak az amerikai tévék, amelyek az iPhone egyidejű telefonálási és internetezési képességét mutatja be.
Apple iPhone Ad - Did You See My Email?
Apple iPhone Ad - What Time's The Movie?
Szintén egy hónapja Kínában is kapható az iPhone, azonban a korlátozások és a magas ár miatt elég karcsú eladásokat sikerült produkálni. Ezért készítettek egy reklámot a készülék promótálására.
Hiába a reklám, ha a feltételek nem kedvezőek…
Hiába a reklám, ha a feltételek nem kedvezőek…
Update: Akinek nem nyílik meg a reklám, ezen az oldalon meg tudja nézni.
Komoly iPhone-os adatforgalom
AdMob egy webes hirdető cég, mobil alkalmazásokban és portálokon helyezi el hirdetéseit. Közzétettek egy felmérést, miszerint a reklámjaikra való kattintásból származó adatforgalom fele iPhone OS készülékektől (iPhone és iPod Touch) származik. Többi gyártó készüléke messze elmarad ettől, Symbian rendszerű telefonokról való forgalom 25 % (csökkenő tendencia). Android feltörekvő, de még így is csak 11 %-on áll.
Azért messzemenő következtetést nem szabad levonni az adatokból, mert csak a hirdetésekre való kattintást mérték. Én például sohasem kattintok hirdetésekre…
Azért messzemenő következtetést nem szabad levonni az adatokból, mert csak a hirdetésekre való kattintást mérték. Én például sohasem kattintok hirdetésekre…
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése