2009. november 7., szombat

iPod forradalom

Nemrégiben láttam egy filmet, mely az iPod történetét mutatja be. A Discovery Channel által készített mű bemutatja, ahogyan Steve Jobs felismerte a digitális zene előretörését, milyen választ kell adni erre a kihívásra. Láthatjuk az Apple hogyan vált számítástechnikai vállalatból médiacéggé, milyen módon előzte meg korát a forradalmi kütyüvel.
Valami hasonló játszódhatott le az iPhone-nál is, sajnos erről még nem készült film. Úgy gondolom a filmet minden Apple/iPod/iPhone rajongónak látnia kell, ezért feltöltöttem a következő linkre:

Rapidspread

Mindegy melyik mirrort választod, ugyanaz van mindegyiken. A film m4p formátumú, tehát kicsomagolás után nézhető iPhone-on is, így iTunes-ban csak szinkronizálnod kell a telefont.

4 megjegyzés:

  1. Köszönjük Jimmy!
    Ha tudsz, akkor teszel még fel ilyen videókat, filmeket?
    Nagyon örülök neki, hogy magyar nyelvű, és hogy MP4 formátumban van!

    (valamiért itt a hozzászólásoknál nem működik a billentyűzet fel- le- jobbra- balra gomb használata)

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit:)
    Nekem sem enged a kurzor billentyűkkel mozogni, ez valami Google sajátosság lehet.

    VálaszTörlés
  3. Halihó!

    Nekem kellene az a kis film,mert én is láttam és nagyon tetszett!!
    Valahogy megszerezhető??

    VálaszTörlés
  4. Az itt levő linkről letölthető.

    VálaszTörlés