2010. augusztus 30., hétfő

MotoGP abszolút élőben iPhone-on

Napokban akadtam rá a MotoGP Official Live Timing - Premium Pass alkalmazásra. Mivel szeretem a MotoGP-t, gondoltam kipróbálom.
Az alkalmazás leírásában nem kevesebbet ígér, mint hogy az edzések, időmérők és a verseny ideje alatt pontos képet kaphatunk az állásról, időkről és pozíciókról. Egy kicsit szkeptikus voltam a megvalósítás ügyében, de egyáltalán nem csalódtam.

Nézzük részletesen mit is tud a program. Info fülön megtekinthetjük a versenyzőket, csapatokat, az éves versenynaptárat, a pontverseny állását és képeket is nézegethetünk.



Mivel nem csak a király kategóriát, hanem a Moto2 és a 125 köbcentiseket is mutatja, ezért nyomon követhetjük Talmácsi Gábort szereplését is.



A News fülön híreket olvashatunk, versenyvideókat nézhetünk meg.


De jöjjön a lényeg. Először a Setup fülön kell beállítani mit is akarunk nézni, Race fülre kattintva pedig élvezhetjük a versenyt. Gyönyörű 3D-s nézetben láthatjuk a pályát és a versenyzők tényleges pozícióját. Valóban tényleges pozíciót. A tegnapi indianapolisi versenyen teszteltem a programot és a motorosok pontosan a pálya azon részén voltak, ahol éppen a tv mutatta, abszolút valós idejű képet láthattam a telefonon.
Ha valamelyik versenyzőt követni akarom, akkor egyszerűen rákattintok és az ő szemszögéből folyik a verseny. A köridőket folyamatosan frissíti, az alsó futó tickeren és egy plusz oldalon is láthatjuk az állást.



A verseny ideje alatt élő szöveges kommentátor van, így nem maradsz le semmilyen eseményről sem.


Jöjjön néhány kép a tegnapi versenyről. Start:


Az izgalmak fokozódnak:


Befutó:


Végeredmény:


Célszerű a telefont fekvő helyzetben használni, így a teljes képernyő rendelkezésre áll. iPad-en nyilván nagyobb élvezet nyújt, de azt nem tudtam letesztelni.
Ha lemaradtál valamelyik versenyről, nem probléma, mert az egész idény el van tárolva, bármikor végignézheted a kimaradt futamot. Mivel mobilinternetet használ, ezért célszerű wifin keresztül vagy korlátlan internetcsomaggal nézni.
Verseny szempontjából csak a királykategóriát mutatja, így Talmát nem láthatjuk futam közben, remélhetőleg valamelyik később verzióban bővül a repertoár.
Maga az alkalmazás nem olcsó, leárazást követően is 9.99 euróért vásárolható meg a magyar App Store-ból, de rajongóknak mindenképpen megéri. Létezik egy Formula 1-es változata is, de azt nem teszteltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése