2009. október 19., hétfő

Napi hírek 2009.10.19.

Mai hírekben szó lesz a Firefoxról és az Orbitról.

Jön a Firefox

John Lilly, a Mozilla Foundation vezérigazgatója egy interjúban elmondta, hogy heteken belül megjelenik az iPhone-ra írt Firefox. Én meg vagyok elégedve a Safarival, de PC-n a Firefox a kedvencem, ezért nagyon várom.
A programba elvileg beépítik a Weave-t, mely lehetővé teszi többek között a Könyvjelzők, History és Testreszabás lementését a Mozilla szervereire és azok szinkronizálását más számítógéppel. Ez az Apple dot.mac szolgáltatásának konkurenciája, amit feltehetőleg nem fognak Cupertinoban jó szemmel nézni. Kíváncsi leszek, hogy vajon jóváhagyják-e egyáltalán a böngészőt.



Megjelent az Orbit


Pár napja írtam az Orbit/Exposéról. Azóta megjelent az alkalmazás, nekem nagyon tetszik. Igen egyszerű ötletet valósítottak meg, nagyon megkönnyítve a telefon használatát. Egyelőre még csak ikonként lehet indítani, de ha leteszed az alsó sorba, akkor mindig elérhető lesz.
A fejlesztő nem állt le -, mint a lenti videón is látszik - a következő verzióban egy egyszerű zoomolási mozdulattal elő lehet majd hívni a funkciót. Ha ez megvalósul, maga lesz a tökély, már nagyon várom.
Az alkalmazás egyébként 2 dollárért vásárolható meg a Cydia Store-ból.

1 megjegyzés:

  1. Wááá, na erre én is kíváncsi leszek, hogy mi lesz a Firefox Mozillaval iPhone-on! :)
    Szerintem nagyon kicsi rá az esély, nem hiszem, hogy az Apple, a Safari mellé engedi, de aztán kitudja ;)
    Ha mást nem, akkor tegyék be Cydiaba :P

    Az Orbit alkalmazás tényleg nagyon szuper, én is használom.
    Ingyen is hozzá lehet jutni, csak írjátok be a cydia forrásnak:
    "repo.beyouriphone.com" és köztük lesz ;)

    VálaszTörlés