2009. október 11., vasárnap

iPhone 3.1.2-es firmware jailbreak blackra1n-el lépésről-lépésre

iClarified újra készített egy részletes útmutatót a 3.1.2-es rendszer töréséről. A blackra1n csak windowson működik, de nem aktiválja a telefont, tehát eredeti simkártyára van szükség. Aki korában szoftveresen függetlenítette a telefont, az NE használja a blackra1nt, mert a hivatalos firmwareben új baseband van, a készülék visszazár, nem lesz független!
Ezenkívül iPhone 3GS-nél és iPod Touch 3G-nél sem szabad teljesen lemeríteni/újraindítani a készüléket, mert ez esetben csatlakoztatni kell az iTuneshoz és a bootoláshoz használni kell a blackra1nt.

Alapértelmezés, hogy az egész folyamat előtt a telefonon hivatalos 3.1.2-es firmware-nek kell lennie.

1. lépés Menj a www.blackra1n.com oldalra és kattints a windows jelre.


2. lépés Itt letöltheted a blackra1n.exe fájlt.



3. lépés. Miután letöltötte, futtasd a fájlt.


4. lépés Csatlakoztasd a telefont a számítógéphez és kattints a nagy ’make it ra1n’ gombra.


5. lépés A telefon recovery módba kerül.


Megjelenik Geohot képe a telefonon.


Lefut a blackra1n és újraindul a telefon.



A blackra1n ingyenes, de adományozhatsz Geohotnak egy kis pénzt.


6. lépés Miután újraindult a telefon, már törve lesz és látsz egy blackra1n ikont a képernyőn. Bizonyosodj meg róla, hogy a telefon kapcsolódik az internethez és futtasd az alkalmazást.


Válaszd ki melyik csomagkezelőt akarod telepíteni és nyomj az ’Install’ gombra.


Blackra1n elkezdi letölteni és installálni a kiválasztott csomagokat.


7. lépés Miután végzett, a képernyőn láthatod a telepített csomagkezelőt.


8. lépés Ha meggyőződtél a csomagkezelő helyes működéséről, az ’Uninstall blackra1n’ gombbal nyugodtan letörölheted a blackra1nt a képernyőről.




FIGYELEM! MINDENKI CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE HASZNÁLJA, AZ IPHONEHÍREK SEMMI FELELŐSSÉGET NEM VÁLLAL AZ ESETLEGES HIBÁKÉRT!!!

403 megjegyzés:

  1. igen, ez tök jó, de a lényeg itt sincs benne: mindezek előtt kell frissíteni iTunes-szal 3.1.2-re a telót vagy sem?

    VálaszTörlés
  2. Természetesen, hiszen azt töröd meg. iTunes-al kell a hivatalos firmwaret feltenni.
    Azért kiegészítem a leírást.

    VálaszTörlés
  3. C:\ be kell másolni a blacraint, és rendszergazdaként kell futtatni, és így megy, mint a fenti képeken :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Jimny!

    Van megoldás erre?: sima 3G, nem eredeti kártya, windows, 3.1-re upgradelve "véletlenül".

    Mac-re már kijött Pwnage, a fenti leírás jó eredeti kártyára, downgradelni lehet 3.0-ra, ha van Cydia, de az elszállt a upgraddel.
    Mi a teendő?

    VálaszTörlés
  5. Az az érzésem, hogy buktad a függetlenítést...
    Még megpróbálhatsz egy custom firmwaret feltenni, de nem valószínű hogy sikerül.

    VálaszTörlés
  6. Jimny írta...
    "3.0.1-ben egyedül az SMS-bug került javításra, csak ezért én nem raknám fel. Néhány héten belül jön a 3.1, azt érdemes lesz feltenni."
    ...HÁT FELTETTEM.Jó nyilván mindenki maga felelősségére... blablabla, de ha nekem aki 2 hónapja még nem is tudtam mi az Iphone, egy olyan szinten értő írja, mint Jimny, hogy érdemes a 3.1-et feltenni, hát felteszem.

    Bocs nem akarok sárt dobálni, de KIZÁROLAG a függetlenítés engedte lehetőségek miatt vettem, nem kevés pénzért Iphone-t, és most úgy néz ki bebuktam. A helyedben prezstizskérdést csinálnék a problémám megoldásából Jimny :)

    Ha tud valaki vmi fejleményt segítsetek, köszi.

    VálaszTörlés
  7. Akkor nézzük sorban:
    1, Az idézet a 3.0.1-es fw megjelenése után íródott, amikor is még nem lehetett tudni, hogy a 3.1-ben javítják a feltörést lehetővé tevő hibát.
    2, Sehol sem írtam, hogy ész nélkül frissíts, sőt minden ezzel kapcsolatos cikkben felhívtam a figyelmet a visszazáródásra.
    3, Aranyszabály hogy először olvass. Ha nem kaptál választ, akkor kérdezz és csak ezután cselekedj!
    4, Saját hibádat ne kend másra.

    VálaszTörlés
  8. Yes Master... :)
    okokokok mondtam, hogy nem akarok sárt dobálni, nem akarom rád kenni, mert olyan lenne mint beperelni a mikrógyárat, hogy nem írta rá a készülékre, hogy nem jó macskát szárítani.

    De azért segíthetnétek, ha lesz változás ez ügyben

    VálaszTörlés
  9. Azért Master nem vagyok :)
    Persze megírom ha változás van, figyeld az oldalt.

    VálaszTörlés
  10. Segítsetek! Nekem nem jön fel a Geohot képe és az Iphone recovery módban marad.
    Már vagy 100x próbáltam!
    Mi lehet a megoldás???

    VálaszTörlés
  11. Azt olvastam, hogy rendszergazdának kell lenni a gépen, a C: gyökérben kell lennie a fájlnak és nerm árt a vírusírtót/tűzfalat kikapcsolni. Nem tudom melyik változatban jön be, ezeket próbáld meg.
    H végképp nem megy, használd a PwnageToolt Macre vagy valamelyik custom firmwaret.

    VálaszTörlés
  12. sziasztok,

    én már ott elakadok hogy nem jelenik meg geohot képe a telefonon, irja hogy running (a blackrain) de a telefonon csak az itunes jel jelenik meg nem történik semmi...széthuzom és akkor kiirja hogy done...
    elötte kell 1 restore?vagy mi lehet a baj?
    elöre is köszi

    VálaszTörlés
  13. Nem kell restore. Előző megjegyzésemben szereplő lépéseket végigcsináltad?

    VálaszTörlés
  14. sikerült megoldani most már csak a cydia b*szakszik mert gyakorlatilag nem tölt le semmit mindig van vmi error üzenet az icy ugyanaz...

    VálaszTörlés
  15. Mi az üzenet?
    Én leszedtem az icyt, nem használom, csak bezavar.

    VálaszTörlés
  16. Ez érdekes!Már próbáltam mindenképp!Több gépen is!Ugyan úgy kiírja,hogy running de csak az Itunes jelenik meg!Ha széthúzom akkor meg azt hogy done de blackra1n sehol sincs!Mi legyen!!

    VálaszTörlés
  17. Miért jelenik meg az iTunes? A nulladik lépésben van iTunes, amikor felrakod a hivatalos firmwaret.

    VálaszTörlés
  18. Az igazság hogy roszúl írtam nem az itunes hanem az a kis rajz hogy csatlakoztatva van a iphone de a geohot képe nem jelenik meg még 5 perc után sem!

    VálaszTörlés
  19. Azt olvastam, hogy rendszergazdának kell lenni a gépen, a C: gyökérben kell lennie a fájlnak és nem árt a vírusírtót/tűzfalat kikapcsolni. Nem tudom melyik változat jön be, ezeket próbáld meg.
    Ha végképp nem megy, használd a PwnageToolt Macre vagy valamelyik custom firmwaret.

    VálaszTörlés
  20. sziasztok!

    először is nem akarok belevau, de...

    erről a blackrainről sok rosszat olvastam. hibák itt-ott és amikor lemerül a teló utána újra kell csinálni az egész tortúrát!

    szóval elég érdekes féle törés ez...

    már az őrület szélén állok, hisz ""véletlenül" frissítettem (bal..sz voltam) és windows-om van viszont ezt a jailbreaket eszem ágában sincs feltenni. hiába a beszűkült lehetőségek, de ezt akkor se tenném fel. valamiért a dev-team-es dolgok megbízhatóbbnak tűnnek. azt is furcsállom, hogy az vajon hogy történhetett, hogy ez a geohot gyere, hogy tudott hamarabb előállni egy töréssel mint a dev-team...

    egyébként mindenki maga döntsön, én inkább "szenvedek" :D

    üdv.!

    VálaszTörlés
  21. HELP!!! Sikerült a jailbrakeelés a leírtak szerint, viszont nem tudok rá másolni semmilyen tört programot. WinSCP-vel is próbálkoztam, ott már megjelenik a telón az alkalmazás, de csak egy villanásra ugrik fel és kilép. Mi lehet a gond?

    VálaszTörlés
  22. Felraktad a mobileinstallation crack 3.0-t?

    VálaszTörlés
  23. sziasztok!nekemis ugyanaz a problémám!progi elindít telefon rádug kiirjah running a telcsin megjelenik az itunes képe és semmi vagy 15 percig úgy hagytam!a cutom fw-k meg alapból nem mennek fel :( error 1015 meg ilyesmik!mi lehet a gond?

    VálaszTörlés
  24. 3GS-re is jó ez a törés?

    VálaszTörlés
  25. Névtelen1: 1015-ös hiba akkor lép fel, ha nem a legfrissebb firmware van fent. Biztos, hogy 3.1.2-est akarsz jailbreakelni?

    Névtelen2: igen, ez 3GS-re is működik.

    VálaszTörlés
  26. Nekem Ipod touch 2G-m van, 3.1.2-es tegnap lefrissített szoftverrel. Erre is működne? XP-m van, rendszergazda vagyok, berakom a C gyökérbe, meg minden hülyeség, de nem akarom elrontani a cuccom, valaki próbálta már?
    galbalint@freemail.hu

    VálaszTörlés
  27. 9.0.2.25 -ös az Itunes, elfelejtettem írni.

    VálaszTörlés
  28. Elvileg igen, de van már újabb. Lásd a friss cikket.

    VálaszTörlés
  29. Van egy (lehet, hogy alapvető) kérdésem. Ha jailbreak-elem az iphone-t,
    az addig telepített programok elvesznek?

    VálaszTörlés
  30. Nem, mert szinkronizálásnál visszakerülnek.

    VálaszTörlés
  31. Szevasztok.Nekem az lenne a problémám,hogy megpróbáltam jailbreak-elni a telom,vagy azt írja,hogy"Done wait for reboot",és elsötétül a telom,vagy kéri,hogy aktiváljam az iTunes-sal.Megpróbáltam de akkor meg lefagy a telom.Mi lehet a gond?Van e rá valami megoldás?3.1.2 van a telómon

    VálaszTörlés
  32. Melyik blackra1nt töltötted le? Legújabb az RC3, azzal érdemes csinálni.

    VálaszTörlés
  33. Azt honnan tudom letölteni?Én azzal próbálkoztam amit innen lehet letölteni.

    VálaszTörlés
  34. De mondjuk ami innen lejött arra azt írja hogy RC3-as

    VálaszTörlés
  35. Gyári 3.1.2?
    C: gyökérben van a fájl és rendszergazda vagy a gépeden?

    VálaszTörlés
  36. igen gyári.ott van.minden ugy van ahogy irtad,de mégse csinálja meg

    VálaszTörlés
  37. Próbáld meg a következő leírás alapján. Ez egy újabb, magában foglalja a függetlenítést is, de az nem kell neked.
    http://iphonehirek.blogspot.com/2009/11/iphone-3g-es-3gs-jailbreak-es.html

    VálaszTörlés
  38. Valakii, Feltettem tök fainul ment a blackrain, már raktam is rá programot, de mindig ha kikapcsolom az ipodom (2g 3.1.2) akkor utána bekapcsolásnál kirakja, h csatlakoztassam Itunes-hoz, és nem tudom bekapcsolni, ha rádugom itunes-ra, kidob egy üzenetet, hogy nem megfelelő a rendszer (ezt csak leokézni lehet egy "Restore" menüvel) és akkor újrarakja a régi 3.1.2-re, minden ugye eltűnik, leürül az egész ipod, restore-t csinál... Amúgymeg nemtudom itunes segítségével se életbe hozni a jailbreakelt ipodom, ha rámegyek akkor a verziószámra, a termék számra, meg mindenre n/a-t ír.... Mit kellene csinálni? :S

    VálaszTörlés
  39. Igy se ment ahogy leírtad.Akkor mindegy,nem lesz jailbreak-elve.Odáig jutottam vele,hogy visszaált teljesen alapra,és folyton lefagy.A restore se segített most rajtam.ugyanúgy fagyok.

    VálaszTörlés
  40. Bálint!

    Ez a hiba eddig csak 3G-s iPod Touchnál jelentkezett. Próbáld meg a előző hozzászólásomban szereplő linket.

    VálaszTörlés
  41. Ha a leírtakat megcsinálom elveszik a garancia?

    VálaszTörlés
  42. Igen, de ha garanciáztatás előtt Restore-t csinálsz, nem látszik semmi.

    VálaszTörlés
  43. Értem. Köszönöm a gyors válszt!!!!!
    6 napos iPhone felhasználó vagyok. :-)
    Még azt szeretném kérdezni, hogy programokat szeretnék telepíteni a telefonra és szükség lenne egy programra amivel hozzáférhetek a készülék fájljaihoz. Erröl hol találok valami leírást (3.1.2. ver.).

    VálaszTörlés
  44. iTunes-al tudsz programokat feltenni. De ezzel nem férsz hozzá a telefon fájljaihoz.

    VálaszTörlés
  45. Tudnál segíteni abban, hogy mivel tudok hozzáférni és mi szükséges a telepítéshez (az iTunes-en kivül). Előre köszönöm.

    VálaszTörlés
  46. Total Commanderhez létezik a T-pot plugin. Vagy használhatod a Winscp-t, de ahhoz wifi kell.

    VálaszTörlés
  47. Megcsináltam és minden ok! Csak ha kikapcsolom a telefont és vissza be kapcsolom akkor nem indul hanem rögtön recovery módban. Ilyenkor megint csatlakoztatom a géphez és újra bekapcsolom a blackra1n alkalmazást és így elindul. Ja próbáltam más sim kártyával de nem müködik.

    VálaszTörlés
  48. 3GS készüléked van? Mostanában vetted?

    VálaszTörlés
  49. Sajnos nem lehet mást tenni. Az újjonan gyártott készülékekben már új bootrom van, ami csak az ilyen módon történő indítást tesz lehetővé.
    Ne kapcsold ki.

    VálaszTörlés
  50. Értem - köszönöm.
    És, hogy más sim kártyával nem működik.

    VálaszTörlés
  51. Csak a jailbreaket vagy a függetlenítést is?
    Mert ez a cikk csak a jailbreakről szól.

    VálaszTörlés
  52. Itt találod a függetlenítést is.
    http://iphonehirek.blogspot.com/2009/11/iphone-3g-es-3gs-jailbreak-es.html

    VálaszTörlés
  53. Köszönöm! Szinte majdnem minden sikerült! Sajnos nem tudok a telefonra csatlakozni mrogrammal pl. iPC Suite legújabb ver. Azt írja ki, hogy a készüléket jalbreakelni kell. Win scp -vel sem megy ott is hibaüzenetet ad ki :(

    VálaszTörlés
  54. Próbáld a T-pot plugint Total Commanderhez.
    Winscp mit ír ki?

    VálaszTörlés
  55. Ezt írja ki a Winscp:

    http://kepfeltoltes.hu/view/091110/winscp_hibauzenet_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  56. Telepítettem a T-pot plugint. Sikerült megnyitni a telefon fájlrendszerét. Csak szerintem nem mutatja a rendszer mappákat/fájlokat amibe később programokat telepíthetek.
    Milyen mappákat kellene látnom normális esetben?

    VálaszTörlés
  57. Telepített programok a private/var/mobile/applications mappában vannak.
    Telepíteni iTunesból kell.

    VálaszTörlés
  58. Sajnos azt a mappát nem is látom.

    VálaszTörlés
  59. 1, Jelöld be a Rejtett fájlok láthatóságát.
    2. Ha még így sem látod, akkor nem lett jailbreakelve a telefon.

    (Nekem nem jön be a winscp-s kép)

    VálaszTörlés
  60. T-pot plugint Total Commanderhez be lehet állítani jogokat?

    VálaszTörlés
  61. Sajnos nem. Erre a Winscp szolgál.

    VálaszTörlés
  62. http://kep.ivpicture.hu/226210.jpg
    Küldöm újra a Winscp screenshotját!

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! Jailbreakelem a telót de ezt a mobileinstaliont még nem csináltam meg hogyan is kell ezt plíízz help!!:)

    VálaszTörlés
  64. Erre én is kíváncsi lennék, hogy minek és hogyan kell :)))))

    VálaszTörlés
  65. Névtelen1: jók a beállítások? Itt találsz leírást a hibára: http://winscp.net/eng/docs/message_connection_refused
    SSH telepítve van a telón?

    VálaszTörlés
  66. Névtelen2: Cydia szifonos source-ból telepítsd a mobilinstallation crack 3.0-t.

    VálaszTörlés
  67. SSH nincs és nem is volt a készüléken. Azt hogyan tudom telepíteni? Kell e még ezen kivül valami?

    VálaszTörlés
  68. OpenSSH a Cydiában van, onnan tudod telepíteni. Elvileg ennek elégnek kell lennie.

    VálaszTörlés
  69. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  70. Szerinted felh. névnek és jelszónak mit írjak?
    iPhone 3.1.2-es firmware

    VálaszTörlés
  71. SIKERÜLT!!!!!!!!!
    jelszónak a alpine -t használtam felhasználónév meg a root és a telefonnak kiosztott ip címet írtam be. Minden működik!

    Hogyan kell programokat telepíteni?

    VálaszTörlés
  72. Telepíteni iTunes-ból vagy Cydiából tudsz.
    A jelszót változtasd meg. Lásd utóbbi cikkeimet.

    VálaszTörlés
  73. 3.1.2 verzióval rendelkezőknek, akiknek nem működik a T-pot a Totalcommander-ben a megoldás:
    telepíteni kell a Cydia-ból az afc2add-ot és újra használható a T-pot!!!

    VálaszTörlés
  74. 5. lepesenel elakattam megjelenik Geohot képe a telefonon. a blackra1n azt irja done wait for reboot es enyi mast nem csinal

    VálaszTörlés
  75. Azt olvastam, hogy rendszergazdának kell lenni a gépen, a C: gyökérben kell lennie a fájlnak és nem árt a vírusírtót/tűzfalat kikapcsolni. Nem tudom melyik változat jön be, ezeket próbáld meg.
    Ha végképp nem megy, használd a PwnageToolt Macre vagy valamelyik custom firmwaret.

    VálaszTörlés
  76. még nics megoldva az új bootromos 3GS jailbrakelése?

    VálaszTörlés
  77. Hivatalosam nincs, pletykák szerint a Dev team talált valamit, de semmi konkrétum nem ismert.

    VálaszTörlés
  78. "A blackra1n csak windowson működik, de nem aktiválja a telefont, tehát eredeti simkártyára van szükség"-pontosan mit jelent az hogy eredeti sim kártyára van szükség?

    VálaszTörlés
  79. Ha nem gyárilag független a telefon, akkor egy szolgáltatóhoz kötött. Erről a simkártyáról írtam.
    Már megjelent a függetlenítő blackra1n és a maces változat is.
    http://iphonehirek.blogspot.com/2009/11/iphone-3g-es-3gs-jailbreak-es.html

    VálaszTörlés
  80. Szóval egyszerübben amit a szolgáltató adott nekem simkártyát a telefonhoz az én számommal?!

    VálaszTörlés
  81. akkor ok:D Jah gondolom kell hogy wifi legyen csatlakozva?

    VálaszTörlés
  82. annyi kérdésem lenne még hogy a telefon számokat hogy tudom felrakni gépre?

    VálaszTörlés
  83. Persze itunes nélkül?!

    VálaszTörlés
  84. Itt van egy leírás:
    http://www.ehow.com/how_2182104_transfer-contacts-iphone-computer.html

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok (

    Segítséget szeretnék kérni tőletek.Iphon 3GS telo 3.1.2 szoftver és minden előzmény nélkül reggelre lefagyott és maga a képernyő kb megnőtt a háromszorosára,és igy kezelhetetlenné vált az egész.Próbáltam ujraindítani töbször is mikor bootol akkor egy pillanatra rendesen betölt,utána rögtön már a nagyitott kép jön be.
    Szeretném ha tanácsot adnátok ez ügyben
    Köszönettel,szép napot..

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok ujra !

    Ahogy mondani szokták a helyzet fokozódik….miutn nem kaptam még választ “önszorgalomból” csináltam 1 restoret amit nem kellett volna mert ugyan a telo helyreált….már a képernyő,de a telefon része az nem műkxik,valószinűleg ugrott a függetlenités,,,,“Komoly és türelmes” szakembert keresek,aki tudná a megoldást erre az áldatlan helyzetre ?!..
    Előre is hálás köszönet..

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok ujra !

    Ahogy mondani szokták a helyzet fokozódik….miutn nem kaptam még választ “önszorgalomból” csináltam 1 restoret amit nem kellett volna mert ugyan a telo helyreált….már a képernyő,de a telefon része az nem műkxik,valószinűleg ugrott a függetlenités,,,,“Komoly és türelmes” szakembert keresek,aki tudná a megoldást erre az áldatlan helyzetre ?!..
    Előre is hálás köszönet..

    VálaszTörlés
  88. Te aztán türelmes ember vagy. 2 perc után nem kapsz választ és máris cselekszel...
    Ha a gyári firmware-el is ez a probléma, vidd vissza T-hez.

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok!

    Olvasgattam a bejegyzéseket, de végül is nem tiszta a kép...Talán valaki tud segíteni.

    Új 3Gs 16 Gb iPhone 3.1.2 verziójú telefonom van.
    A T-mobile -nál vásároltam és a T-mobil függetlenítette. Jelenleg tehát vodás Sim kari van benne.

    Lehet -e jailbrake-elni? ha igen akkor mik a játékszabályok? mi a sorrend?
    Független marad-e a telefon?

    Előre is köszi a választ.

    VálaszTörlés
  90. Ha gyárilag független a készülék, nem fog visszazárni.
    Ez a leírás teljesen jó, próbáld meg. Viszont valószínűleg csak az ún. untethered jailbreak megy, azaz nem szabad kikapcsolni/újraindítani a telefont, mert csak egy újabb blackra1nel indul el. Ez csak akkor érvényes ha nemrégiben, szeptember óta vetted a telefont.

    VálaszTörlés
  91. Jimny! Köszönöm a gyors válaszodat.
    Még egy aprócska kérdés.

    Nem tudom, hogy gyárilag független-e.
    Először domino Sim volt benne aztán külön cash-ért feloldották a hálózati megkötéseket, amit egy restore utasítással és a vodás kártya behelyezésével az iTunes-ból léptem meg a T-mobilos emberke utasításait követve.

    Mit gondolsz?
    Így vissza fog zárni?
    Köszi a választ előre is!

    VálaszTörlés
  92. T-nél 20 ezer a függetlenítés.
    A leírás alapján gyári független, mert azt is az iTunes-on keresztül kell csinálni.

    VálaszTörlés
  93. Jimny!

    Csak azért bizonytalanodtam el mert noha 20 készpénzért csinálta a T-mobile a függetlenítést, de mégiscsak szoftveres úton nem? Vagy hogyan lett gyárilag független?
    Bocsi ha hülye és evidensnek tűnő kérdés...
    De muszály tudnom. :)

    Vissza is lehet később csinálni az egészet?
    Kicsit parás vagyok...

    VálaszTörlés
  94. Más a gyárilag függetlenítés iTunes-on keresztül és más a blackra1n/Dev Team megoldása.
    Nem ismerem pontosan a gyári függetlenítés lépéseit, de valamit állíthatnak az Apple-nél is és az iTunes-on keresztül rákerül a telóra.
    Egyébként nem kell félned, mert
    1, van papírod a gyári függetlenítésről. Ha probléma van, bemész a T-be és ők megcsinálják újra.
    2, Most már nem számít a baseband, mindegyik függetleníthető blckran1nel is, tehát nem kell aggódnod.

    VálaszTörlés
  95. Köszönöm a gyors és mindenre kitérő válaszod!

    VálaszTörlés
  96. sziasztok

    ha jailbreak-elem a iphone-mat akkor a garanciám ugrik?

    VálaszTörlés
  97. Ha így viszed vissza a T-hez akkor igen. De ha előtte csinálsz egy restore-t, akkor nem látszik.

    VálaszTörlés
  98. köszi tehát akkor bátran megcsinálhatom!

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok!

    Nekem az lenne a kérdésem , hogy van egy 3GS 3.0.1-el jb-elve.
    Innentől kezdve nem vagyok biztos a lépésekben!
    Hogyan frissitsek 3.1.2-re?Nyomjak restore-t vagy update-re?Ha restore-t nyomok,akkor úgy emlékszem , hogy a végén felkinálja az itunes ,hogy ez egy uj iphone vagy egy meglevo userhez akarom tarsitani?
    Itt melyiket kell választani a blackra1n előtt?Attól félek , ha kiválasztom , hogy ÚJ iphone , akkor az itunes-omból eltűnnek a programjaim és telefonszámaim.Most akkor hogyan kell csinálni?Sajnos ezekről a lépésekről senki nem ir,kérlek ezért segitsetek!Valamint ha megvan a blackra1n meg minden aprosag (cydia , mobile inst crack stb.) utana mehet a sync?

    VálaszTörlés
  100. Csináld végig ezt a folyamatot. Előtte frissíts 3.1.2-re a hivatalos firmware-el update-ként, ne restore-t nyomjál. Ez elvileg visszapakolja a backupot.

    VálaszTörlés
  101. De vannak appulorol leszedett programjaim is , azt hogy rakja vissza?
    Én úgy tudtam , hogyha frissitek , akkor minden addigi jb-el kapcsolatos dolog törlődik a telefonról,nem?

    VálaszTörlés
  102. Igen törlődik, de a számítógépeden megmarad.
    1, Rakd fel a mobilinstallation cracket.
    2, Tölts le egy ingyenes alkalmazást.
    3, Szinkronizálj és visszakerülnek az appulos programok.

    VálaszTörlés
  103. Ne haragudj rám , hogy ilyen értetlen vagyok , de
    -ha frissitek a legujabbra az itunesban , akkor előtte magától az itunes csinál egy backupot ,utána feltolja a szoftvert majd visszatölti a backupot , igaz?
    -a backupban van olyan program ami csak a jbel müxik , tehát miután frissit es visszarakná a backupot nem lesz hibaüzenet?Ugyanis csak ezután jön a blackra1n ami jb-el, nem?
    Kicsit félek , hogy valami gáz lesz.
    Tehát szerinted : 1.update itunesban 3.1.2-re
    2.blackra1n
    3.cydia-mbinst crack 3.1
    4.sync itunesal?

    VálaszTörlés
  104. 1, Azt nem tudom, hogy update-nél csinál-e automatikusan backupot, mert én függetlenítek is és nem hivatalos firmware-t toltam eddig fel. Biztonság kedvéért előtte csinálj egyet.
    2, Az hogy a back up visszapakolásánál a tört alkalmazásokról van hibaüzenet, ne foglalkoztasson. A leírt sorrended jó.

    VálaszTörlés
  105. Megvagyok mindennel , jó is lett , viszont egy bajom van:
    Hozzá akarom adni a source-hoz cydiában a http://cydia.hackulo.us-t és nem engedi.
    Valami olyasmit ir , hogy nem legalis stb. és ezt csak leOKzni engedi!:(
    Van esetleg valami ötlet hogy az Installous-t honnan tudom igy leszedni??
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok!

    Az lenne a kérdésem, hogy ha az Iphone-om jailbreak-em és függetlenítem a leírtak szerint, akkor a függetlenítés már "örökre" így marad vagy a ezt vissza lehet állítani vhogy , ha esetleg vmi baj van a telóval szervízbe tudjam vinni(T-mobilos a telo) és ne vegíyék észre hogy függetlenítve volt.

    Segítsetek légyszi, mert még csak most barárkozok vele de ezekre a kérdésekre még sehol nem találtam egyértelmű választ.

    VálaszTörlés
  107. Nem marad örökre független, ez nem gyári függetlenítés. Szervíz előtt nyomj egy restoret a hivatalos firmwarrel és a szervizben nem vesznek észre semmit.
    Egyébként ez a cikk csak a jailbreakről szól, van egy másik ami a jailbreaket és a függetlenítést is tartalmazza.

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni. Teljesen kezdő lennék és vmit valószínű nem jól csinálhattam. Egy 3hetes 3gs teló lenne 3.1.2 fw-el. Jailbreakeltem majd a Cydia csomagot instaláltam. A szifonon keresztül letöltöttem a mobilinstallation crack-t majd az app storból egy free alkalmazást telepítettem. Ezek után csináltam egy újranindítást és onnantól el sem indult a teló.Power gomb és főgomb együttes lenyomására (10s)se reagált.Képernyőn Itunes logo és USB kábel logó együttesen és ennyi.Az intunes-ban restorral sikerült visszaállítania telót, de nem tudom mi lehetett a gond! A későbiekkben egy iGO-t szeretnék telepíteni ezért is szeretnék segítséget kérni.

    Köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  109. Legújabb 3GS esetén már más az iBoot, ezért minden újraindítás után el kell végezni a blackra1nt. Lehetőleg minél kevesebbszer indítsd újra.

    VálaszTörlés
  110. Szia Jimmy!

    Köszönöm gyors válaszod.Mivel teljesen kezdő vagyok, akkor ez azt jelenti, amikor a logos dolog megjelenik a képernyőn, újra kell futtatnom a blackra1nt és a teló újra működik. Ezek után akkor figyelni kell minnél kevesebbszer merüljön úgy le az akku, hogy teljesen kikapcsoljon, mert akkor ezt mindig el kell végeznem. Ezek után már futtathatok a tört progik is?

    Kösözön előre is

    VálaszTörlés
  111. Pontosan, nem szabad lemeríteni.
    Igen, tudsz tört proramokat futtatni.

    VálaszTörlés
  112. Hello!
    Ha az iPhonr-ol szeretnék pl. skypeon vagy más voip alkalmazásom keresztül telefonálni. A t-com ezt nem engedi. Azt írja ki a készülék, hogy csak wifi-n keresztül tehetem. Pl. a pannonál azt hiszem ezt nem korlátozzák.
    Létezik -e erre valami megkerülés?

    VálaszTörlés
  113. Cydiában megtalálható a 3GUnrestrictor. Azzal tudsz 3G-n keresztül is skype-olni.

    VálaszTörlés
  114. Te egy Isten vagy!!!!!!!!!!
    Köszönöm, köszönöm, köszönöm

    VálaszTörlés
  115. Tudnál esetleg még abban segíteni, hogy mivel tudom figyelni a kimenő hívásaim idejét. Hogy ne nagyon lépjem túl az T ikon 200-at :))). Van e erre esetleg valami bevált program? Sajnos ami alapból a rendszerben van az mindent számlál (bejövő, kimenő) egyszerre.

    VálaszTörlés
  116. Nekem hál'Istennek nincs ilyen problémám, de a Cydiában van a Mobilelog nevű alkalmazás, ami ilyesmit csinál.

    VálaszTörlés
  117. Köszi. 2 őt találtam. Az egyik fizetett (de működik) a másik meg nem telepítődik :( (error)

    VálaszTörlés
  118. Szia, Jimny!

    Ma vettem egy 3GS iphont, szeretnék rá programokat telepíteni, hogy tudom feltörni?

    ez így jó lehet?
    1 letöltöm az RC3-as blackra1n-t
    2 C gyökérbe, vírusirtó, és tűzfal kikapcsol
    3 teló rádug, i tunes kikapcsol
    4 blackra1n elindít
    5 a fent említett pontokon végigmegyek
    6 cydya, mobile installation 3
    7 free app a storból
    8 mehet rá tört progi...
    ez így jó lehet?

    viszont mivel új a kütyü így ne kapcsoljam ki mert kezdhetem az egészet előröl?
    Ha restore kell azt autómatikusan megteszi vagy csak a back up ot használja?
    vissza állítható úgy hogy garanciát nem veszít?
    Ez ugye nem fügetleníti? nem kell

    köszönöm: Balu...

    VálaszTörlés
  119. Szia!
    -Nem baj ha kikapcsolod vagy újraindítod! Ilyenkor az a lényeg, hogy legyél gépközelben és csatlakoztasd a készülékedet a géphez ahol megvan a blackra1n. Indítsd a blackra1n.exe -t és kész.
    - A restore az visszaállítja a kütyüdet alapra. Ez akkor kell ha garira viszed vagy szarakszik a rendszer.
    Nem lett függetlenítve szerintem. Ahhoz ki kellet választani a legalsó opciót (már nem emlékszem) blackra1n.exe telepítése után.

    VálaszTörlés
  120. Ok akkor ez így működhet, csak az újraindításnál kell, hogy elindítsam a blackra1nt a gépen ugye?
    Ilyenkor minden adatot újra kell rakni, vagy saját maga újra szinkronizálja, vagy semmit nem kell tenni csak a blackraint elindítani és minden olyan mint előtte?
    A restore az csak a saját PCmen lévő backup ból megy vagy nem kell hozzá a back up?
    az autómatikus frissítést ki kell kapcsolni az itunesban, hogy ne írj felül a blackra1nt?


    letöltöttem a használati utasítását és fel szeretném rakni rá, hogy PDFben tudjam olvasni ha van valami amit meg szeretnék nézni.
    egy free app a documents 2 feltelepült csak FTP kliensel kellene feltenni rá, de nem tudom, azt hogy kell megcsinálni, tudsz ebben segíteni?

    Balu...

    VálaszTörlés
  121. Névtelen: a BeYourIphone repóban van egy tört változat, szifonon pedig magyarítás hozzá.

    VálaszTörlés
  122. Balázs: nem kell újrarakni semmit, csak a blackra1nt kell lefuttatni.
    Restore-nál jó ha van backup, mert az rakja vissza például a telefonszámokat is.
    Én a Good readert használom pdf olvasására.

    VálaszTörlés
  123. Jimny:

    köszönöm, kipróbálom én is a good readert.
    akkor utoljára értetlenkednék. :)
    akkor ha blackra1n műkxik és kikapcsol a kszülék akkor csak a számítógépen kell elindítani a blackra1n.exe-t és úgy bootol be? A blackra1nt úgy kell akkor is lefuttatni mint ahogy a legelején kell, úgy ahogy fent ábrázolva van?
    Azt nem mondtad, hogy az automatikus updatet ki kell e kapcsolni vagy nem.

    VálaszTörlés
  124. A teljes blackra1n folyamatot újra le kell futtatni újraindításkor.
    Kapcsold ki az automatikus updatet, ha olvasod a híreket úgyis értesülsz róla.

    VálaszTörlés
  125. Sziasztok! Végig olvastam a cikket (nagyon jó), meg is csináltam mindent babán. A gondom az lett, hogy a sim kártyát nem ismerte fel (tmobil). Gondoltam ujra lefuttatom a jailbreak progit. Azóta ez az itunes ikon van a telón a kábellel és mikor csatlakoztatom a sz.géphez nem ismeri fel. Azt írja a gép h nem ismeri az eszközt. Most ilyenkor mit lehet tenni?

    Iphone 3g FW:3.1.2

    VálaszTörlés
  126. Csak én voltam pancser :). Megoldódott a problémám :). Minden le van írva itt rendesen csak nem olvastam figyelmesen végig. Bocsesz :)

    VálaszTörlés
  127. Hello lenne 1 olyan gondom hogy..

    Felraktam a iphone 2G-re a 3.1.2.-t az összes alap program megy rárakom a BLACKRA1N-t is és ezután nem tudok semmiféle programot Itunesban rárakni mert errort ír ki.

    Mit csináljak vele??

    VálaszTörlés
  128. 2G-re nem jó a blackra1n. Itt egy leírás a függetlenítésről és a jailbreakről:
    http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4255

    VálaszTörlés
  129. Hello ismet megcsinaltam amit a linkben kuldtel rahuznam a programot vegigtolt es azt irja hogy:
    The application was not installed on the Iphone because an unknown error occurred.

    Most mit csinaljak??

    VálaszTörlés
  130. igen

    (0xE8008001)

    VálaszTörlés
  131. Mobilinstallation fájllal van probléma Itt egy leírás:

    Open Cydia > Manage > Sources > Edit
    Add source “http://cydia.hackulo.us”

    for 3.0 and 3.0.1 go to
    Section > Hackulo.us > “AppSync for OS3.0″ > Read info

    for 3.1 go to
    Section > Hackulo.us > “AppSync for OS3.1″ > Read info
    Install.

    Turn off your phone then turn it back on and Re-Sync.

    MAKE SURE YOU ARE ON OS 3.0

    VálaszTörlés
  132. Szia!
    Hogyan tudom kikaocslni az iphonon, hogy a készülék ne internetezzen, mert külföldre utazok és az drága lenne.

    VálaszTörlés
  133. 1, Ha törve van a telefon, akkor az SBSettingsben kikapcsolod a 3G-t és az Edge-t.
    2, Cellular Data Networknél az APN-re valami mást írsz be.

    VálaszTörlés
  134. Sajnos nem találom a "SBSettings" et.
    Cellular Data Network - ezt sem.
    :(
    Lehet, hogy telepíteni kell valamit.

    VálaszTörlés
  135. SBSetting egy külön alkalamzás, Cydiából telepíthető.
    Cellular Data Network a Settings / General / Network alatt van.

    VálaszTörlés
  136. Most veszem észre, hogy az sbsettings (3.0.5) és az sbsettingstoggles telepítve vannak. De hol találom akkor őket.

    VálaszTörlés
  137. Képernyő tetején, ahol a szolgáltató neve van kiírva, elhúzod az újjad.

    VálaszTörlés
  138. :D super. nem is tudtam róla. Nagyon jó kis program.
    Egyébként nem elég csak az edget meg a 3gt kikapcsolni?
    Nálam tényleg nincs ilyen:
    Cellular Data Network.

    VálaszTörlés
  139. [url=http://kepfeltoltes.hu/view/091215/83538640901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/091215/83538640901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
    A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

    VálaszTörlés
  140. http://kepfeltoltes.hu/view/091215/83538640901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    itt egy screenshot

    VálaszTörlés
  141. Ez érdekes. A Data Roamingot mindenképpen kapcsold ki.

    VálaszTörlés
  142. Köszönöm a segitségedet. Mag hogy ezentul ha aksi miatt lekapcsolom/bekapcsolom pl. a 3G-t nem kell majd a menükben bóklászni. Nagyon jó kis alkalmazás.

    Sokszor olyanokat tudok meg, hogy nem is tudtam h létezik ezért nem is érdeklődtem.

    Még azt szeretném akkor kérdezni, hogy a Bluetooth-ra van valami megoldás, hogy más készülékekhez is tudjak csatlakozni.

    Meg, hogy egyszerre több alkalmazást tudjak hasznáni.

    VálaszTörlés
  143. 1, Cydiában van az iBluetooth.
    2, Szintén Cydiában létezik a Backgrounder, van hozzá pofás kezelőfelület is.

    VálaszTörlés
  144. Sajnos ezt írja ki az iBluetooth.
    Újraindította, újratelepítettem de semmi.
    ERROR
    Unable to start the stack, please try restarting the application. If the problem persits, try rebooting the device.

    VálaszTörlés
  145. ÜDv. Teljesen kezdő vagyok a témában van egy 2gs iphonom(amerikában vásárolt) ami már lett függetlenítve(1.14 fw) Ha jol olvastam és itunsból feltelepítem a 3.14 fw-t akkor ujra kell függetlenítenem hogy t mobilos kártyát elfogadja vagy elég ez a jailbreak? vagy ez csak a programok telepítését segítí? válaszát előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  146. Névtelen1: én nem próbáltam. Biztos a 3.x-hez való változatot tetted fel, nem a 2.0-st?

    Névtelen2: 2G-s készülék függetlenítéséről itt van egy leírás:

    www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4255

    VálaszTörlés
  147. Az ibluetooth 1.0.8 versiot telepítettem.
    Csak 1 et találtam a sydiaban.
    Nincs a leírásában hogy melyik rendszerre van.

    Nem nagyon értek hozzá, de lehet, hogy nincs minden jó "letöltőhely" hozzáadva a cydiában.
    Te melyikről telepítetted?

    VálaszTörlés
  148. Hello

    2009. december 14. 16:13-án írtam neked egy hibaüzenetet és azótan ne is néztem na az a probléma hogy hiáb próbálom nem sikerül. Elképzelhető azért mert 3.1.2 van rajta :D erre nem tudsz valami segítséget???????

    VálaszTörlés
  149. Névtelen1: én kétfélét látok, egyet az iSpazio, másikat pedig a BeYouriPhone repóban. Ez utóbbi 3.0-ás jelzéssel fut.

    Névtelen2: a következő üzenetben (16:17) válaszoltam rá.

    VálaszTörlés
  150. Sziasztok!!
    A blackRa1n futtatása után nem indul újra a telefonom, de ha a b-kikapcsgombot megnyomom újraindul de nincs sehol a blackrain! Tmobilos nem rég vásárolt a készülék!!
    Ezmitől lehet?

    VálaszTörlés
  151. Hello.

    Lenne egy olyan kérdésem hogy most raktam fel a 3G iphone-ra a 3.1.2 . És hibaüzenetet ad ki amikor telepíteni akarok rá progikat

    (0xE8008001)

    Mit kell csinálnom hogy jó legyen????

    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  152. Milyen firmware van a telefonon? Minden hiba nélkül lefut?

    VálaszTörlés
  153. Lásd dec. 14 16:37-es választ.

    VálaszTörlés
  154. Hello,

    iPhone1,2_3.1.2_7D11_Custom_Restore

    Ez van rajta és minden nélkül fut le.

    VálaszTörlés
  155. Hali!
    1 hete vettem a t-mobiltol 3gs-t és jailbreakelni akartam, miután elindítottam a Blackra1nt, lefutott de em volt a jailbreak közben a geohot képe és nem is indult újra! de kikapcsolás után újra tudtam használni a készüléket változatlan!!
    Van valakinek ötlete hogy tudnám ezt a helyzetet orvosolni?

    VálaszTörlés
  156. Hello

    Megneztem a 2009. december 14. 16:17 megcsinaltam de,,

    Azt irja ki mikor installalni szeretnem a cydiaban hogy:
    The requestd modifications cannot be applied due to required dependencies or conflict that cannot be automatically found or fixed.

    ertem mit ir de nem tudok ellene mit tenni es most meg mindig nem mennek rajta progik.

    VálaszTörlés
  157. Névtelen1: ez már maga a custom firmware, ami már törve van. Erre már nem kell blackra1n.

    Névtelen2: milyen firmware van rajta? A blackra1nt a C: gyökérbe kell tenmni és tanácsos kikapcsolni a vírusírtót, tűzfalat.

    Névtelen3: ilyen üzenettel még nem találkoztam. Nézegettem a webet, nem nagyon van rá válasz.
    1, Ha fent van az Icy, akkor töröld le.
    2, Letöltés közben megszakad a netkapcsolat. Kapcsolódj újra és próbáld úgy.
    Milyen firmware van a telefonon?

    VálaszTörlés
  158. A 3.1.2 firmware van rajta bemásoltam a gyökérbe mindent kikapcsoltam és ha a blackraint elindítom végigfut kiírja hogy várjam a rebootot de a jailbreak közben a képernyőn nem látom geohot képét és nem is indul újra!! és már 3-4 * próbáltam de sikertelenül!
    és most mit tehetek?

    VálaszTörlés
  159. Válaszod:
    Névtelen3: ilyen üzenettel még nem találkoztam. Nézegettem a webet, nem nagyon van rá válasz.
    1, Ha fent van az Icy, akkor töröld le.
    2, Letöltés közben megszakad a netkapcsolat. Kapcsolódj újra és próbáld úgy.
    Milyen firmware van a telefonon?

    Kérdésem: Hogyan törlöm az ICY-t mert ha sokaig nyomok egy ikon elkezdenek mozogni de ott nem jelenik meg a kis x a bal felső sarokban. 3.2.1 van rajta.

    VálaszTörlés
  160. Cydiából tudod letörölni az Icyt. Manage/Packages.

    VálaszTörlés
  161. Letöröltem az icy-t de még minidg ugyan azt a hibaüzenetet dobja ki.

    VálaszTörlés
  162. Másik opciót próbáltad? (Letöltés közben megszakad a netkapcsolat. Kapcsolódj újra és próbáld úgy.)

    VálaszTörlés
  163. Nem a cydiarol töltöm át a progikat hanem itunesrol kábellel. Lehúztam a gépről, újraindítottam a tellót viszadugtam de úgy sem engedi feltölteni a progikat.

    VálaszTörlés
  164. Passz. Próbáld meg az egész folyamatot az elejéről (restore, blackra1n stb.)

    VálaszTörlés
  165. Hello most raktam fel újra a 3.2.1-et még a kártyát sem ismeri fel csak a cydia és icy van rajta megpróbálom rárakni a progit itunesról, és nem működik.

    VálaszTörlés
  166. T-Mobile-os a telefon? Milyen kártyával akarod használni?

    VálaszTörlés
  167. iphone 3gs-em van amit a t-mobiltol vettem 1 hete és még mindig áll a probléma Blackra1n, kefut a kép sem jelenik meg és nem is indul újra.....
    Mit tegyek?

    VálaszTörlés
  168. nem indul újra, de ha hosszan nyomom a kikapcsoló gombot akkor újraindul, és mintha semmi sem történt volna... ugyanúgy működik...

    VálaszTörlés
  169. SEGÍTSÉG!
    JB után feltettem egy navigációs programot. A program megbolondult, mikor rákattintottam, hogy jobb vagy bal kezes legyen. Eltolódott a kép, utána próbáltam kilépni, és ahogy tapogattam a képernyőt zoomoltam egyet. Mikor sikerült kilépni, ezt megtartotta az egész telefonon, és minden már programon. Mindent próbáltam, még a restoret is, de az sem segített, itt vagyok egy teljesen legyalult iphone 3gs el, és úgy ki van nagyítva a kijelzőm, hogy 4 ikon fér el rajta. Mit tegyek? Pls segítsen valaki!!!

    VálaszTörlés
  170. Próbáld meg egyszerre nyomni a Home+Power gombot kb. 10 másodpercig. Ezután újraindul a telefon.

    VálaszTörlés
  171. Sziasztok!

    Lenne egy olyan kérdésem, hogy 3GS-ben ki lehet valahogy kapcsolni az adatkomunikációt?
    Mármint, hogy wifin kívűl ne tudjon komunikálni a külvilággal, ha nem szeretném.

    Köszönöm, Balu...

    VálaszTörlés
  172. 1, Ha törve van a telefon, akkor az SBSettingsben le tudod a 3G-t és az edget tiltani.
    2, Cellular Networknél APN-re beírsz valamit.

    VálaszTörlés
  173. sziasztok!
    van egy (T-mobilos kártyás)iphone 3g-m és a fentiek szerint megcsináltam a jailbreak-et és működik is minden rendesen, mindössze annyi a probléma hogy vmi oknál fogva eltűnt az összes pénz a kártyáról amint készlettem , most ezzel mit tudok csinálni vagy miért lett ez? válaszokat előre is köszi

    VálaszTörlés
  174. Dominoval nem olcsó a netezés. Célszerű valamelyik netes csomagra előfizetni vagy csak a wifit használni.

    VálaszTörlés
  175. Hali
    Megcsináltam sorba amit irtál, sikerült, cask annyi hogy ha alkalmazást akarok rárakni itunes-on keresztül akkor azt irja hogy az alkalmazást nem tudja telepiteni valamilyen hiba miatt.
    Valami ötlet?:S

    VálaszTörlés
  176. Mobilinstallation cracket feltetted? szifon.com repoban van egy.

    VálaszTörlés
  177. Feltettem a 3.0-s verziót, elindítottam, majd a kért újraindítás után totál lefagyás (3.1.2-s firmwarem van (volt).Csak az USB kábel és az iTunes logo van a képernyőn, teljes reset sem segít. Hogyan tovább? Kösz domagab

    VálaszTörlés
  178. Az előzőhöz: mármint a jailbreakelt telefon Cydiáján keresztül a mobileinstallation 3.0-t, mivel annál frissebb nem volt a szifonon.

    VálaszTörlés
  179. Ha 3GS-ed van, akkor minden újraindítás után le kell futtatni a blackra1nt.

    VálaszTörlés
  180. hogy kell elöhozni a szifonos sourcot? mert kellene a mobile inst crack..mert ha hozzá adatam a www.szifon.com ot akkor letöltésnél errorokat ir hogy tudnám még leszedni?

    VálaszTörlés
  181. Ezt add hozzá:
    http://stable.szifon.com

    VálaszTörlés
  182. Most tértem ár Mac-re. Az iTunes a Windows alatt szinkronizáláskor a crack -elt alkalmazásokat is szinkronizálta a pc -vel vagyis mentette a gépre. Restore esetén ezeket simán vissza tudtam tenni természetesen Sidyia telepítése után. Mac -en az iTunes nem is akarja ezeket a programokat szinkronizálni! Csak az pl. Appsore -ból letöltött cuccokat másolja a gépre. Van erre valami megoldás? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  183. Gépen fent vannak ezek az alkalmazások?
    1, rakd fel a mobilinstallation cracket.
    2, tölts le egy ingyenes alkalmazást.
    3, szinkronizálj.
    Így már fel kell tennie a tört alkalmazásokat is.

    VálaszTörlés
  184. Sajnos nem sikerült feltenni. 3.1.2 verzióm van. Sidyi/Szifonból akartam feltenni a 3.0 vert. de telepítéskor "errort" kapok! :(

    VálaszTörlés
  185. Nekem is a szifonos van fent, de működik rendesen. Próbáld meg ezt:

    Open Cydia > Manage > Sources > Edit
    Add source “http://cydia.hackulo.us”

    for 3.0 and 3.0.1 go to
    Section > Hackulo.us > “AppSync for OS3.0″ > Read info

    for 3.1 go to
    Section > Hackulo.us > “AppSync for OS3.1″ > Read info
    Install.

    Turn off your phone then turn it back on and Re-Sync.

    VálaszTörlés
  186. Próbáltam megcsinálni a a leírtakat de megint csak hibát írt ki. De a telefonomon volt már AppSynk és töröltem. Ekkor sikerült feltelepíteni a Mobileinstallation cracket.De így sem akarja szinkronizálni a crackelt alkalmazásokat. De így viszont nincs rajta az AppSync. Vagy mind a kettő rajta kell, hogy legyem?

    VálaszTörlés
  187. Az Appsync éd a mobilinstallation crack ugyanaz. Letöltöttél egy ingyenes alkalmazást?

    VálaszTörlés
  188. igen :(
    Nem tudom mi történhetett. Windowsban minden rendben volt.

    VálaszTörlés
  189. Mac-en ott vannak az alkalmazások?
    iTunes-ban be vannak pipálva szinkronizálásra?

    VálaszTörlés