2009. június 21., vasárnap

iPhone 3G 3.0 jailbreak lépésről-lépésre bemutatva

Az iClarified létrehozott egy leírást, mely bemutatja a jailbreak lépéseit.
Részletesen elmagyarázza hogyan jailbreakeld 3G-s telefonodat a RedSn0w használatával Windowson. Ez NEM függetleníti a telefont, arra az UltraSn0w lesz képes.

1. lépés Hozz létre a desktopon egy Pwnage könyvtárat.
Töltsd le a legutolsó redSn0w-t innen vagy innen és rakd a Pwnage könyvtárba. Töltsd le a 3.0-s firmware-t és ezt is tedd ebbe a könyvtárba.

Csomagold ki a RedSn0w zip fájlt a Pwnage könyvtárba.

2. lépés Kösd össze a telefont a számítógéppel és indítsd el az iTunes-t.

Válaszd az iPhone-t a bal oldali menüből. Tartsd nyomva a Shift gombot és klikkelj a Restore-ra. Restore a preferált gomb, mert így nem jön létre elvesztegetett hely az iPhone-on.

Menj a Pwnage könyvtárba és válaszd az ipsw firmware-t. Nyomj rá az Open gombra.

3. lépés Miután az iTunes frissítette a telefont a kívánt firmware-el, indítsd el a redsn0w.exe-t a Pwnage könyvtárból.

4. lépés Miután elindult a RedSn0w, klikkelj a Browse-ra.

5. lépés Válaszd az ipsw firmware-t, amelyiket a Pwnage könyvtárba helyeztél és nyomj rá az Open-ra.

6. lépés Miután a firmware ellenőrizve lett, klikkelj a Next gombra.

7. lépés Bizonyosodj meg róla, hogy alul a Cydia be van jelölve és nyomj rá a Next-re.

8. lépés Csatlakoztasd a telefont a számítógéphez és bizonyosodj meg róla, hogy ki van kapcsolva. Ezután nyomd meg a Next-et.

9. lépés Most a RedSn0w elmondja hogyan tedd a telefont DFU módba.

Tartsd nyomva a Power gombot 10 másodpercig.

Anélkül, hogy elengednéd a Power gombot, tarsd egyszerre nyomva a Home és a Power gombot 10 másodpercig.

Anélkül, hogy elengednéd a Home gombot, engedd el a Power gombot és tartsd nyomva a Home gombot 30 másodpercig, amíg a RedSn0w felismeri a készüléket.

10. lépés A telefon újraindul.

11. lépés RedSn0w elkezdi feltölteni az új RAM disket.

12. lépés Miután befejezte, kapsz egy üzenetet, hogy a RedSn0w végzett. Nyomj rá a Finish gombra. Miután a telefonod befejezte az újraindulást (5 perc is lehet), jailbreakelve lett és a képernyőn megjelenik a Cydia.

Voilá!

MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE HASZNÁLJA AZ ITT LEÍRTAKAT, AZ IPHONEHÍREK NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET SEMMILYEN EBBŐL FAKADÓ KÁRÉRT!!!

250 megjegyzés:

  1. végre ezzel a kurva leírással sikerült jailbreakelni XD

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Nekem sikerült bekapcsolni elvileg a DFU módot, de a "waiting for reboot" szakasznál leáll az egész, vártam vele madjnem 20 percet és semmi, telót újra indítottam működni működik de nem vok sajna előrébbre:(
    Ha tudnátok valamit segítenek annak örülnék!

    Bálint

    VálaszTörlés
  3. Akkor most sikerült a jailbreak vagy sem?
    Amennyiben nem, szerintem kezd el újra az egész folyamatot.

    VálaszTörlés
  4. Hát nagyon úgy nézki h nem, még megporóbálom asztalin emrt az xps notin emg vista volt nem-e lehet valami köze ennek a dologhoz.

    VálaszTörlés
  5. És természetesen 8.2.1-es iTunes nélkül bele se kezdjünk...

    VálaszTörlés
  6. Redsn0w nem szereti a Vistát és a Win 7-et. Nem mondom, hogy nem működik, de rizikós.
    Nekem 8.2-es iTunes-al is működött.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Úgy működik ez ha az elején a 3.0-át úgy rakjuk fel hogy nem restoreval hanem hanem upgrade-vel?
    Mert nekem restore után mindig kiír valami szart..

    VálaszTörlés
  8. Sima Restore vagy Shift+Restore? Mit ír ki?

    VálaszTörlés
  9. Az a baj már nem emlékszem rá, de az lehetséges hogy amiatt van mert én a 8.0-ás itunes-al próbáltam? Ma feltszem a legújab itunest azt azzal is megpróbálom,vagy valami javaslat esetleg?Amúgy 2.2.1-es iphone 3g,ha ez számít valamit.Előre is kösz!

    VálaszTörlés
  10. 8.2-es iTunes kell a 3.0-hoz.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a segítséget!:) Azért az még megkérdezném hogy restore-nél miért kell nyomni közbe a shiftet?

    VálaszTörlés
  12. Elvileg ha simán kattintasz a restore-ra, akkor a gyári firmwaret teszi fel. Shifttel kombinálva custom fw-t tudsz felrakni.
    Jelen esetben nem látok különbséget, mibel úgy is a gyárit rakod fel először.

    VálaszTörlés
  13. a letöltött firmwaret kitelepitem de mégsem olyan formátumú? Valaki tudna segiteni ?

    VálaszTörlés
  14. Nem kell kitömöríteni semmit.
    A firmwarenek .ipsw formátumúnak kell lenni. Ha jól emlékszem Internet Exploreres letöltésnél volt gond, mert az zip-ként tölti le. Egyszerűen nevezd át a kiterjesztést ipsw-vé.

    VálaszTörlés
  15. nekem is sikerült,a Magyarosítást is feltehetnéd...!?:)

    VálaszTörlés
  16. Sajna nekem nincs Cydia source-om. Szifon.com-on tudod elérni.

    VálaszTörlés
  17. Üdv!
    Iphone 3G-s 3.0 szoftvert honnan kerítek ?

    VálaszTörlés
  18. Üdv!
    Lenne egy egyszerű kérdésem,ha én a jailbrek-elt
    3G 2.2.1 nyomok egy shift restore kombot és ráhúzom a 3.0 firmware-t akkor az előzőleg telepített app-okal mi fog történni elvesznek tőrlődnek vagy marad minden a régiben?
    Előre is köszönöm a segitséget és a választ.
    Vittore

    VálaszTörlés
  19. Alapból elvesznek, DE:
    - backupból visszatölti a hivatalosan vásároltakat az első szinkronizálásnál
    - szifon.comról felrakod a 3.0-ás Mobilinstallation filet, letöltesz az AppStore-ból egy ingyenes progit, szinkronizálsz és visszateszi a többi programot is.

    VálaszTörlés
  20. Hali, tmobilos 3g-t használok pannon kártyával. jelenleg 2.2 verzió van rajta. ha ráhúzom a 3.0-t elveszni a kártyafüggetlenségét?
    köszi!

    VálaszTörlés
  21. Már meg is vagyok vele! Köszi a leírást! :D

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!

    A segítségedet szeretném kérni!
    Az iphone-omat szeretném jailbreakelni. De egy pár dologgal nem vagyok tisztában:
    Jailbreakelés során a telefonban hagyjam az előfizetéses T-Mobile-os sim kártyámat vagy ki kell venni? 3G-t ki kell kapcsolni? Ezekről nem igazán írtak sehol.
    Ezenkívül a telón most 3.01-es firmware van, attól gondolom használhatom a redsnow 0.7.1-et.
    És a legújabb iTunes-t használjam?
    Tegyük fel, hogy sikerül a jailbreak, utána felteszem a mobilinstallation valamit. Ha ezek készen vannak, utána tehetek az iphone-ra progikat? Úgy hogy megnyitom az iTunest és belehúzom az ipa fájlt (pl. Igo.ipa). De ehhez ugye nem kell magam regisztrálni az iTunes-ban?
    Előre is köszönöm segítségeteket!

    VálaszTörlés
  23. Nos akkor vegyük sorra.
    - nem kell kivenni a T-Mobile-os kártyát
    - 3G-t sem kell kikapcsolni
    - ha 3.0.1 van a készüléken, használd a 0.8-as redsn0wt. Dev team oldaláról letölthető. Arra figyelj, hogy ne a 3.0.1-es ipsw-t tallózd be, hanem a 3.0-t
    - 8.2-es iTunes kell neki
    - miután felraktad a mobilinstallation filet, tölts le egy ingyenes progit az AppStore-ból és utána szinkronizálj. Persze szükség van regisztrációra.

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm gyors válaszod!

    VálaszTörlés
  25. Lehet megint hulyeseget kerdezek, de amikor az iTunes-ban regisztralok, akkor a valos lakcimem adjam meg. Mivel utana majd jailbreak- elem a telot es programokat teszek ra.

    VálaszTörlés
  26. Jailbreak ettől független. Ha nem akarsz bankkártyát hozzárendelni és vásárolni, nem kell valós címet megadni.

    VálaszTörlés
  27. Most jailbreakelem. Remélem nem fogom elrontani.

    VálaszTörlés
  28. Jailbreakeltem nagy nehezen. Ezután most mit kell csinálnom?

    VálaszTörlés
  29. Ha függetleníteni akarsz futtadd az ultrasn0wt, dgyébként meg pakolhatsz fel rá programokat.

    VálaszTörlés
  30. Nem akarom függetleníteni. azt nem tudom, hogy hogyan kell rátenni a mobilinstallert.
    stable.szifon.com
    Ezt beírtam. És ott vannak a frissítések.
    Csak a mobilinstallert nem találom.

    VálaszTörlés
  31. Pedig ott van, Mobilinstallation crack 3.0 a neve

    VálaszTörlés
  32. Nem tudok regisztrálni se az iTunes-ban. A bankártyás részhez elérve a none nem jelenik meg, csak a 3 bankártya közül lehet választani.

    VálaszTörlés
  33. A Mobilinstallation 3.0 cracket sikerült megtalálnom, fel is tettem.
    Már csak az iTunes-ba való beregisztrálással van problémám.

    VálaszTörlés
  34. Rájöttem. Köszi a segítséget.

    VálaszTörlés
  35. Próbálj egy ingyenes alkalmazást letölteni. Mivel nincs reged, felajánlja a regisztrációt és az egyik lépésben elvileg választhatod a None-t.

    VálaszTörlés
  36. Regisztráltam. Egy ingyenes játékot is letöltöttem. Rajta is van a telón. Most akarok rátenni egy navigációs programot, amit már letöltöttem egy weboldalról, ipa kiterjesztésű. Ezt nem tudom, hogy hogyan kell rátenni.

    És még azt szeretném kérdezni, hogy fizetős alaklmazást az iTunesból le lehet tölteni, vagy csak úgy lehet rátenni a telóra, ha valamilyen weboldalról (pl. torrent) letöltöm, és rámásolom a telóra.

    VálaszTörlés
  37. 1, Behúzod az iTunesba vagy Total Commanderben egyszerűen rákattintasz.
    2, Letölthetsz fizetőst, de kell hozzá bankkártya.

    VálaszTörlés
  38. Értem. Kezd világos lenne minden, hála neked. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  39. A hülye eszemmel nem mentettem a tel. számokat és jailbreak után már nincsenek meg. :(

    VálaszTörlés
  40. Még annyi lenne a kérdésem, hogyha egy meglévő ipa fájlt ( amit leszedtem egy torrentoldalról) fel akarok másolni a telóra az iTunes-on keresztül, akkor be kell jelentkeznem az iTunes-ba a felhasználónevemmel és a jelszavammal?

    VálaszTörlés
  41. Ha jól emlékszem nem, de most nem vagyok gép előtt.

    VálaszTörlés
  42. Tényleg nem, kipróbáltam.

    VálaszTörlés
  43. Ha egyszer újratelepítem majd a Windows-t a gépemen, ezzel letörölődik az iTunes, eltűnnek a beállítások. A Windows újratelepítése után, ha újból felteszem az iTunes-t, és ha programot akarok rá másolni, akkor először megint egy free programot kell letölteni az iTunesban, vagy másolhatok rá egyből tört programot?

    VálaszTörlés
  44. Semmi köze a telefonra másolásnak, hogy újrarakod a Wint. El kell menteni a teljes iTunes könyvtárat és utána visszamásolni.

    VálaszTörlés
  45. Jailbreak -eltem minden remekűl ment lett cydia ,mobilinstallation crck 3.0 minden szép csak a t-mobile hálozatot nem találja a szifon,kikapcs bekapcs semmi,kártya ok kod ok mi lehet a megoldás használjam ipod nak?
    Ötlet valami?
    Köszönet Vittore

    VálaszTörlés
  46. Gyárilag T-Mobile függő a telód? Mert ha nem, függetleníteni kell ultrasn0w-val,

    VálaszTörlés
  47. Szia!

    Tesóm telóját jailbrekeltük, minden jó volt, csak ne találja a T-Mobile-os hálózatot. A Generealsban nincs benne a carrier menüpont se. Amikor jailbreakeltük a telón be volt kapcvsolva wifi és kapcsolódott a nethez. Nem ez lehet a baja esetleg?

    VálaszTörlés
  48. gyári T-mobilos a telefon nem is akarom függetleniteni azzal használtam eddig is 2.2 vel jailbreak-elve és ment tökéletesen most hogy a 3.0 törtem utána nem talált hálózatot

    VálaszTörlés
  49. 8.lépésben le van írva, hogy ki kell kapcsolni a telefont. Próbáld az elejétől újra.

    VálaszTörlés
  50. Kikapcsoltuk a telót.

    VálaszTörlés
  51. Nem értem, hogy miért nem sikerül. Az én telómon sikerült, a tesómén pedig nem. Én T-Mobile előfizetéses vagyok, ő pedig Domino. Ez lehet gond? Vagy a wifi a gond, hogy be volt kapcsolva?

    VálaszTörlés
  52. Megvan mi volt a baja, amikor a 3.0-ás firmware-t rátettük, nem aktiváltuk a telefont, nem írtuk a pin kódot. Egyből jailbreakeltük.

    VálaszTörlés
  53. Nekem is a waiting rebootnál akad el.

    VálaszTörlés
  54. Még mindig? Ez elég hosszú folyamat, akár 5 perc is eltelhet, míg valami észrevehető történik.

    VálaszTörlés
  55. A jailbreake-kel elveszítem a garanciát a készülékre ha esetleg valami egyéb gond van vele ?

    VálaszTörlés
  56. Elvileg igen. De mielőtt beviszed a szervizbe nyomsz egy Restore-t és nem látszik semmi.

    VálaszTörlés
  57. Torrentről szedtem le programokat, a jailbreak megvolt meg mit kellene csinaljak, hogy azokat is tudjam telepiteni mert így csak hibauzenetet dob ki és közli velem, hogy az alkalmazás nem van telepitve... kerlek irj

    VálaszTörlés
  58. Nem teljesen értem a problémát. Teljesen végigcsináltad a jailbreaket és ipa-t akarsz feltenni a telefonra?

    VálaszTörlés
  59. Igen a fent leirtakat végigcsináltam és utána szedtem le a torrentről akalmazásokat a telefonhoz, de a itunes egyiket sem telepíti, az ingyenes alkalmazásokat amiket az Store-ról szedtem le azokat igen... az az nem atelefonnal van a baj...

    VálaszTörlés
  60. A hackulosat is megcsinaltam es mar sikerult telepitgetnem dolgokat... mar csak arra kell rajonnom, hogyan rakhatok fel dolgokta, pl pdf/et stb... ha ugy van tudnal irni az OpenSSH hasznalatarol mert a cydia szerint egyszeru de az macre nyujt leirast

    VálaszTörlés
  61. Pdf-re a Good Readert javaslom, nagy méretű fájlokat (>50 MB) is tud kezelni. Wifivel és USB-n keresztül is felrakható a file.
    Open SSH-t nem használok.

    VálaszTörlés
  62. Hello !
    Szeretném kérdezni, hogy az áttöltött mp3-as albumoknál miért nem ad fel lemezborító képet,(vizszintes módban csak a hangjegyes tipusképet adja, mikor pörgetem a rollt) pedig minden album mappájában van egy kiméretű jpg kép az albumról. Esetleg más formátum vagy név kell ? Köszi...

    VálaszTörlés
  63. Hello!

    Nekem van egy iphone 3G-m (tmobile) és már az elején elakadtam. 3.0.1 soft van rajta és mikor shift + restoret nyomok majd ramegyek az itt belinkelt firmware-re azt irja ki h nem kompatibilis. Már nyomtam restore-t is és semmi változás. HELP PLS!!! elore is thanks.

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok!
    Nekem az nem tiszta , hogy mikor húzom ki a telefont ? A 2 pont után ?

    VálaszTörlés
  65. Névtelen1: passz. Amelyik album nálam iTunes-képes (megvásárolható), azt automatikusan felhozta. Elvileg be lehet szúrni a jobb egérgomb/Get infonál Artworköt, de nekem nem sikerült. A használati útmutató sem ír erről semmit :(

    daniii: ha gyári 3.0.1 van rajta, akkor a 2.lépés kimarad (abban teszed fel a gyári fw-t)

    Névtelen2: kihúzni nem kell, a 8.lépésnél kell kikapcsolni.

    VálaszTörlés
  66. köszi sikerült:)

    zenét hogy lehet feltenni?
    dani

    VálaszTörlés
  67. iTunesban ráállsz a Music könyvtárra, majd File/Add file to library vagy Add folder to library menüpontban tudsz berakni zenét.
    Ezután létre kell hozni playlistet, amihez hozzá kell rendelni ezeket a zenéket. Szinkronizálásnál ne felejsd el bepipálni a Zenék szinkronizálását.

    VálaszTörlés
  68. sziasztok

    nekem egy olyan problémám lenne hogy a telom nem ismeri fel a sim kártyámat ez miért lehet válaszoljatok köszönöm

    VálaszTörlés
  69. Mit csináltál végig? Csak ezt vagy az ultrasn0wt is? Milyen telefonod van, milyen fw van rajta?

    VálaszTörlés
  70. Az lenne a kérdésem, h a telefonon lévő contatok, sms-ek, stb h tudom lementeni, h ne vesszenek el a jailbreak után?
    Jailbreak után rajta lesznek ezek a dolgok és ha esetleg nem jön össze akkor simán vissza tudom hozni a dolgaimat?
    Addig nem aakrok neki kezdeni.
    Előre is köszi a választ

    VálaszTörlés
  71. Jailbreak előtt nyomj egy backupot és ezt utána vissza tudod tölteni.

    VálaszTörlés
  72. Ma reggel jaibreakeltem egy 3GS-t, úgytünt sikerült is, mert az iphone működik, cydia is rajtavan, ám nem talál hálózatot.. sőt keresni se lehet, a beállításoknál, egyszerűen nincsen 'Carrier' menüpont, ahol ugyebár a hálózatot lehetne választani.. T-Mobile-s a cucc, unlockolni nemkell,mert a kártyám is t-mobileos..
    segítsetek kérlek !..=(

    VálaszTörlés
  73. még annyi(bocsi ez kimaradt), hogy ez :
    http://www.iphonehacks.com/2009/07/stepbystep-guide-to-jailbreak-iphone-3gs-running-iphone-os-30-using-redsn0w-windows.html alapján csináltam

    VálaszTörlés
  74. Énis most jailbreak-elek, csak azt nem értem, hogy akkor a 8. lépéskor ki kell kapcsolni az iphonet?

    VálaszTörlés
  75. Köszönöm a választ.
    Még egy utolsó kérdésem lenne.
    Hogy ha jailbreak-et megtettem, akkor a contactjaim és a többi cuccom megmarad?

    VálaszTörlés
  76. Névtelen1: a 13. Lépésben jól tetted recovery módba?

    Névtelen2: igen ki kell kapcsolni, de csatlakoztatva kell lennie a PC-hez

    Pozsega: iTunesban jobb egérgomb az iPhone-ra és visszatöltés backupból. Persze előtte NEM új telefonként kell kiválasztani.

    VálaszTörlés
  77. Köszi Jimmy. Névtelen1 vagyok :D. Még egy dolgot kérdeznék. Hogy a DFU módba tevés és az a folyamat amikor a redsnow felismeri a telefont az egy dolog, vagy ez két különbözö dolog?

    VálaszTörlés
  78. DFU módba tétel végén ismeri fel a redsn0w a telefont.

    VálaszTörlés
  79. Válasz magamnak:
    ARTWORK CD borító feltéte ha nem találja meg az apple nél akkor

    1.-pl a http://www.discogs.com/ nál megkeresem a képet vagy googleval/képek stb.
    2.- iTunesban a Library/Music -nál kijelölöm a számokat, amik egy albumon vannak
    3. jobb gomb-katt ablak "get info" info fülön a jobb alsó sarokba beillesztem az artwork képet, ezután a kiválasztott filokhoz be is teszi
    4. syncronoizálás és már futnak is az albumképek

    lehet kicsit macerás ,de 8 gb zenénél én 1,5 óra alatt végeztem

    Amit nem tudok, hogy hol tárolja az iTunesben a beillsztett képeket, mert a vincsin sehol nem találtam. Tudja valaki ?

    VálaszTörlés
  80. Jó hogy írtad, mert éppen ezzel szenvedtem.
    Azt vettem észre, hogy csak oda lehet borítót betenni, amelyik zene a számítógépen is még fenn van. Ha onnan törölted és csak a telón van a zene, akkor utólag nem engedi borítót betenni.
    Egyébként a Dokumentumok/Zene/iTunes/Album Artwork alatt tárolja, de kódolva, nem jpg-ben.

    VálaszTörlés
  81. Hali!!! Sikerült... Oltári ász ez a cucc... Köszönöm iPhonehírek:) Ha előbb tudom, hogy ez az egész kva jailbreak 10p kb amíg megcsinálom:D Már 1 hónapja legalább magyar lenne az iPhoneom:D

    VálaszTörlés
  82. Egy oldalrólmásoltam be, biztos más is küzd vele:Az Apple a következőket ajánlja azoknak, akik két töltés között maximalizálni szeretnék iPhone 3G készülékük használati idejét.


    Kapcsoljuk ki a helyzetmeghatározó szolgáltatást: azok a programok, amelyek gyakran használják ezt a szolgáltatást, csökkentik az akku használati idejét. Amikor ezt a szolgáltatást nem használjuk, kapcsoljuk ki:
    Settings > General > Location Services.


    Minimalizáljuk az adatátvitelt: olyan programok, mint pl. a Mail, kommunikációs kapcsolatot hozhatnak létre, hogy leellenőrizzék van-e új üzenet. Minél gyakrabban teszik ezt, annál gyorsabban merül az aksi. Átállíthatjuk a Mail-t, hogy manuálisan ellenőrizzük le az üzeneteinket:

    Settings > Fetch New Data > Manually


    Kapcsoljuk ki a 3G-t: a 3G-s kapcsolat felgyorsítja ugyan a hálózati adatátvitelt, de negatív hatással van az akku használati idejére. Ráadásul ahol nincs 3G lefedettség, még csak nem is használ. Amikor használni szeretnénk, egyszerűen visszakapcsolhatjuk:

    Settings > General > Network > Enable 3G > Off


    Kapcsoljuk ki a Push szolgáltatást: ezt a szolgáltatást a Yahoo!, MobileMe, vagy Microsoft Exchange szerverek használják. Ha nincs ilyen emailünk, vagy nincs szükségünk erre a szolgáltatásra, akkor nyugodtan kikapcsolhatjuk:

    Settings > Fetch New Data > Push > Off


    Használjunk kevesebb alkalmazást: játékok, vagy egyéb, a kijelzőt komolyabban igénybevevő alkalmazások is sokat fogyasztanak, mert nem engedik, hogy a kijelző elhalványodjon.


    Kapcsoljuk ki a Wi-Fi-t: ha nem használjuk a Wi-Fi kapcsolatot, akkor kapcsoljuk ki. Ezzel is spórolhatunk és tovább használhatjuk a telefonunkat. Itt meg szeretnénk jegyezni, hogy a Wi-Fi-s internetes kapcsolat kevesebb energiát fogyaszt, mint a mobil internetes kapcsolat (pl. 3G). Ha internetezünk és a kettő közül választhatunk, akku szempontjából a Wi-Fi-vel jobban fogunk járni:

    Settings > Wi-Fi > Off


    Kapcsoljuk ki a Bluetooth-ot: ha nem használunk Bluetooth egységeket, akkor kapcsoljuk ki ezt a lehetőséget is:

    Settings > General > Bluetooth > Off


    Állítsuk alacsonyabbra a fényerőt: sokat segít, ha alacsonyabb fényerőt állítunk be a kijelzőnek és bekapcsoljuk az automata világosság utánállítási lehetőséget. A csúszkát toljuk el bal oldalra, amennyire megfelel és kapcsoljuk be az Auto-Brightness opciót:

    Settings > Brightness


    Zenehallgatás közben kapcsoljuk ki az EQ-t: ha zenét hallgatunk kapcsoljuk ki az EQ-t (equalizer, hangszín beállítást):

    Settings > iPod > EQ > Off


    Az Apple további tippeket is összegyűjtött, amelyeket a következő oldalon találhatunk meg (angol):
    http://www.apple.com/batteries/iphone.html

    VálaszTörlés
  83. Segítsetek. Végigcsináltam a folyamatot, de jailbreake előtt nem írtam be a pint. nem ismeri fel a hálózatot, újra megcsináltam az egészet és most sem ismeri fel. Attól félek megöltem.

    VálaszTörlés
  84. Most, hogy végiggondoltam és csak restort nyomtam nem updatet nem kellene letiltania magát. Jól gondolom?

    VálaszTörlés
  85. Igaz itt a végén öregedtem 20 évet de sikerült. Köszönöm a leírást.

    VálaszTörlés
  86. soffeee

    valamit nem értek addig kell nyomni a gombokat amíg itt írjátok vagy amíg a program tovább nem megy mert nemkem a 30 másodperces szakaszba már kb 10 másodpercnél tovább ugrik viszont ott nem történik semmi

    VálaszTörlés
  87. Ezek a maximális idők. Ha jól nyomod a gombokat, akkor nem kell a teljes időt kivárni.

    VálaszTörlés
  88. Örülök, hogy itt vagytok. Lenne egy két kérdésem: Most a fentieket végigcsinálva 3.0 szoftver van fenn, de ha jól tudom már van 3.0.1. Hogyan lehet frissíteni? Ha azt valahogy felvarázsolnám akkor ha nem a gyárit teszem fel akkor is törlődik minden?

    VálaszTörlés
  89. 3.0.1-ben egyedül az SMS-bug került javításra, csak ezért én nem raknám fel. Néhány héten belül jön a 3.1, azt érdemes lesz feltenni.

    VálaszTörlés
  90. Köszönöm, megtaláltam az újat és el is kezdtem felrakni de már meg is állítottam a kicsomagolást megvárom az újabbat.
    Köszi mindent, majd figyelem az oldalt.

    VálaszTörlés
  91. Helló, most vettem egy haszált iPhone-t 3.0.1 -essel frissítve. Tud valaki infót, vagy egy hasonló korrektül összeállított linket a 3.0.1 -es készülék jailbrake-éhez?
    Sok verzió kering a neten, és nem szeretnék csomót kötni a telefonra.
    Köszi

    VálaszTörlés
  92. Ha gyári 3.0.1 van rajta, akkor a 2. lépés kimarad és az 5. lépésben a 3.0-t tallózd be! 0.8-as redsn0w kell hozzá.

    VálaszTörlés
  93. Köszi Jimny, úgy tűnik rendben ment, tudsz abban segíteni, hogyan tehetek fel ipa-t?
    Csak most kezdek ismerkedni a telefonnal, szóval:
    A Cydia felkerült a telóra, de:
    nem tudom mi az SSH, és hogy kell böngészni a telón a mobilinstallation.framework könyvtárban, stb.Fontos, hogy jelenleg offline vagyok egy darabig, szóval pc-n keresztül tudok csak hálózatokat elérni.
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  94. 1. iTunesban megvásárlod és szinkronizálsz.
    2. Felrakod cydiás szifon repóból (http://stable.szifon.com) a 3.0-ás mobilinstallation cracket, iTunesből letöltesz egy ingyenes alkalmazást, ezután már fel tudsz tenni nem eredeti programokat is.

    VálaszTörlés
  95. az 1. pont triviális
    "2. Felrakod cydiás szifon repóból (http://stable.szifon.com) a 3.0-ás mobilinstallation cracket"
    Kicsit magyarabbul ez hogy szól?
    Mondom most van elöször Iphone a kezemben :)

    VálaszTörlés
  96. Jimny-Az előző 2 Névtelen én voltam, csak csináltam egy fiókot..
    Szóval most már addig eljutottam, hogy TCommander-re felraktam a T-PoT-ot, amivel látom a telefont, de a http://stable.szifon.com link üres, egy "stable" felirattal

    VálaszTörlés
  97. Cydiát elindítod, alul Manage, Sources, Edit,Add és beírod a korábbi URL-t. Majd rámész a Szifon sourcera és a Mobilinstallation crack 3.0-nál találod a filet,

    VálaszTörlés
  98. Köszi, OK, ez világos, csak mint írtam korábban, offline vagyok, nincs hálózat a telón a szolgáltató miatt, és kérdéses, hogy akarok-e egyáltalán adatforgalmat bonyolítani.
    Tehát valahogy le kéne szednem a Mobileinst. crack 3.0-t a netről PC-vel, de sehol sem lelem, csak 2.x-eseket dögivel, de mint tudjuk az nem műxik (azért kipróbáltam, vele együtt a restore funkciót is :)

    VálaszTörlés
  99. Hello - nem főtémába vágó kérdések

    1. Állítólag pc-ről is feltölti az aksit, de nekem ez csak 1x működött. Azóta nem csak hálózatról. Beállítás függő ez ?

    2. Tervezem egy autós tartó-töltő vásárlását, de kicsit fázok azonban az állandó rátöltésektől. Mennyire káros ez az aksinak, vagy esetleg valami érzékeli-e hogy csak alacsony töltöttség mellett tölt rá ?

    Tudtok javasolni egy jó aktív autós készletet, ami méltó megjelenésében is a iphone-hoz ?

    köszi előre is

    VálaszTörlés
  100. Kispax: wifi elérésed sincs? Elég sok helyen fent van, főleg torrent oldalakon, keress rá a Google-ben.

    Névtelen: 1. Nekem teljesen jól tölti PC-ről, nem kell beállítani semmit, ott más hiba lesz.
    2. Akkor rakd autós töltőre, ha alacsony az akksi-töltöttség. Én az eBayen vettem, de itthon számtalan bolt foglalkozik autós töltővel.

    VálaszTörlés
  101. Hja köszi !
    Közben próbálkoztam egy másik USB bemenettel, és az OKsi. Kösz

    VálaszTörlés
  102. Megfagyott a készülékem és nem tudom kikapcsolni (resetelni). Hard resetet még nem akarok csinálni. Szerintetek ha megvárom míg lemerül az aksi az megoldás lesz.

    VálaszTörlés
  103. Nem hiszem hogy az annyira nyerő, problémák lehetnek az újraindítással.
    Nyomd egyszerre hosszan a Power és Home gombot, kb. 10 másodperc után újraindul a telefon.

    VálaszTörlés
  104. Szia! Lenne egy kérdésem. Van egy 3G, T-mobil függő telóm, de pannon kártyám van. Végigcsináltam a fent leírtakat pannon kártyával, és t-mobillal is, de továbbra is csak t-mobillal megy. Az elején ír valamit a pin kódról, de nem értem. Pannon kártyánál hibát dob. T.mobil kártyánál hiba nélkül tovább megy. A mindkét SIM kártyán ki van kapcsolva a pinkód kérés. Ez lehet a baj? Előre is köszi a segítséget.

    VálaszTörlés
  105. Ez még nem függetlenítés. Ha a T függő telefont akarod Pannonos kártyával használni, az ultrasn0wt kell lefuttatnod.
    Egyébként mi a hibaüzenet?

    VálaszTörlés
  106. A pannon kártyánál valami oyan volt, hogy nem tudja kiolvasni a pint, mert a kártya zárolva. A t-mobilosnál pedig nem is volt üzenet. Tehát a redsn0w nem ugyan az, mint az ultrasn0w.
    Ezt mikor kell futtatnom, a fenti folymat végén? Az ultrasn0wt honnan tudom letölteni? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  107. Ultrasn0w ez után jön. Erről is írtam egy cikket.

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok!
    Nagyon köszi a leírást,szerintem megkönnyíti mindenki dolgát..nekem is sikerült,ott vana Cydia a mappákban..
    Viszont egyvalamit nem értek..mi ez a hibaüzenet az alkalmazások felrakásánál,hogy 0-szor-E800-8001?Ilyen hibát ír ki nekem,amikor alkalmazást,vagy játékot szeretnék felrakni..eddig azt hittem,hogy a jailbrake hiányzik a telómnak,de nem:)Zene simán felmegy rá,de más sajna nem..Esetleg valami ötlet?:)
    köszi:Ildi

    VálaszTörlés
  109. bocsika,de honnan regeljek,hogy kijüjjün az itoonsban a noon?csak ehhez az egy letültéshez használnám..minek vegyek kártyát?:)ötlet valakinek?:)Köszi...

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok!
    Sikerült jailbreakelni és függeteleníteni az iPhone 3G-met. Amikor elindítom az iTunest, akkor vagy új telóként tudok továbblépni vagy restore-ból visszaállítom a korábbi adatokat. Ekkor nem fog eltűnni a Cydia és a függetlenítés? Mert korábban amíg csak jailbreakelve volt a teló akkor eltűnt. Hogy tudom visszatenni a telóra a korábbi letöltött progikat? Előre is köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  111. Sziasztok!Minden kérdésemre megvan a válasz,ezt az előző kettőre értsétek,szóval storno..köszi:Ildi

    VálaszTörlés
  112. Ildi: oké :)

    Névtelen: Tölts le egy ingyenes alkalmazást, ezután kéri hogy regisztrálj. A fizetésnél tudod a None-t beállítani.

    VálaszTörlés
  113. Haliho!
    Most így nézegettem a hozzászólásokat,és nekem is az a problémám mint az első hozzászólónak!A waiting for reboot rásznél az egész megáll!3.0.1 es van rajt,0.8 as iTunessel csinálom,és a 3.0 át tallózom be!Már próbáltam mindenhogy...előröl,a 3-tól minden hogyan,de nem akar műkszeni!Tudna valaki segíteni?

    VálaszTörlés
  114. Jimny írta...
    "3.0.1-ben egyedül az SMS-bug került javításra, csak ezért én nem raknám fel. Néhány héten belül jön a 3.1, azt érdemes lesz feltenni."

    Feltettem a 3.1-et, és most nem tud mit kezdeni a 3rd party ipa-ákkal. Hiba volt frissíteni? Most mit kellene kezdeni, restore, majd újból jailbreak?

    VálaszTörlés
  115. 3.1-es firmwarenek is szüksége van a 3.1-es Mobilinstallation crackre.

    VálaszTörlés
  116. ok, de asszem elkövettem egy hibát, és nyomtam egy Restore-t, hátha visszaállítja a 3.1 helyett a 3.0.1-et, de persze nem. Aztán egy újabb Restore egy régebbi keltezésű backuppal, és csomót kötött magára.
    Most Restore part 3. Utána hogy kéne jailbreakelnem? Merthogy a 3.1 Mob.inst. crackhez kellene Cydia, de az a 3.1-gyel eltűnt!
    Help!!!

    VálaszTörlés
  117. Tudtommal 3.1-hez még nincs jailbreak. Meg kell várnod az új redsn0wt.

    VálaszTörlés
  118. Nem lehet valahogy downgrade 3.0.1-re?

    VálaszTörlés
  119. Jelenlegi ismeretek szerint nem. Az Apple 3GS-n letiltotta a downgradet, szerintem 3G-n sem lehet.

    VálaszTörlés
  120. szia Jimny!

    hozzáértőnek tűnsz ezért téged zaklatnálak :)

    Az a helyzet hogy én is megpróbáltam a jailbrékelést, de sajnos nekem sem találja a T-mobil hálózatot. Alapból t-függő az iphone és 3.0 firmw. volt rajta. Követtem az utasításokat, végigolvastam a blogot párszor, de arra vonatkozó információt nem találtam hogy hogyan oldódott meg másnak ez a probléma. Néztem az ultrasnow progit is, de az mintha pannon vagy egyéb függő telefonokon segítene csak....
    Válaszodat előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  121. 3.0-t akartál jailbreakelni vagy 3.1-et? Ha 3.0-t, akkor a 2.lépés kimarad.

    VálaszTörlés
  122. Szia kispax! Nekem sikerült downgradel-nem egy 3g 3.1-ről 3.0-ra.

    VálaszTörlés
  123. üdvi.
    Segíts légyszíves.
    3.0.1 van ezen ####-on és mindent ki probáltam már.
    kihagyom a 2. lépést. a jailbreak végigfut és bebootol a telefon kp 5 perc alatt. és utánna a nagy semmi se cydia se 3.0 verzio minden a régi.
    és mér elözöleg volt törve meg unlockolva is.
    szóval? nem tartom magam bénénak és pontrol pontra csinálom. és mégis semmi.
    köszi gery

    VálaszTörlés
  124. Redsn0wnál a 3.0-ás ipsw-t tallózd be, ne a 3.0.1-t.

    VálaszTörlés
  125. Szia nejlon!

    És van valami érthető leírás a downgrade-ről?
    Viszont azon vagyok inkább, hogy megvárom a 3.1 jailbreaket, talán már kint is van.

    Ha valaki találkozott vele informáljon lszi.

    VálaszTörlés
  126. Iclarifiedon van egy 3.1-es jailbreak, de az csak Macre szól.

    VálaszTörlés
  127. hello azt szeretném megkérdezni hogy a 3.1 es fimwaret vissza e lehet állitani 3.0 ra? Köszönöm

    VálaszTörlés
  128. 3GS vagy 3G? Hivatalos FW vagy custom?

    VálaszTörlés
  129. Iphone 3g(16gb) Nem oan régen vásárolt Tmobilos!

    VálaszTörlés
  130. Hivatalos FW vagy tört? Ha hivatalos, akkor sehogy mert más benne a baseband.

    VálaszTörlés
  131. minden sikerült, ki is irta ,hogy jailbrake nem tom mi kb 5-6 percig töltögetett, és most hogy újra indult semmi, sehol sincs a cydia file, nem értem vmit elrontottam?

    VálaszTörlés
  132. újra próbáltam megint eljutottam a dowloading jailbreak data...-ig most várom mi lesz, remélem sikerül

    VálaszTörlés
  133. és semmi siker, most sem jelent meg, vajon mit csináltam rosszul???

    VálaszTörlés
  134. megpróbáltam reggel, de nem értem most se lett jó, mind3x ki volt ikszelve az install cydia!

    VálaszTörlés
  135. Ki volt ikszelve? Be kell ikszelni, legyen bepipálva, Icy nem kell!

    VálaszTörlés
  136. ugy értettem ,hogy be ikszeltem mind a 3x , de semmi

    VálaszTörlés
  137. Passz. Elvileg működnie kell. 3.0-ás firmware-el csináltad?

    VálaszTörlés
  138. Hali!
    Valaki nem tudja hogy itunes 9.0.1.8 műkszik e ez?

    VálaszTörlés
  139. Nem próbáltam, de szerintem csak a 8.2-el működik.

    VálaszTörlés
  140. Segítsen valaki!:)Tegnap frissíteni akartam 2.2ről 3.0ra a telom(3G,függő de nem tmobilos)
    Feltettem a legújabb itunest de restorenál valami hibával elszállt és azóta a telóm az itunest kéri,
    ha meg rádugom akkor a pcm nem látja.Ilyenkor mi van?Nekem az előre aktívált fw kell?

    VálaszTörlés
  141. Rakd DFU módba és ezután az iTunesnak fel kell ismernie. Csináld meg csak a 9.lépést.

    VálaszTörlés
  142. Hali!
    Lenne egy olyan problémám hogy kb 1 honapja Jailbreakelni akartam az Iphone 3g met(t-mobilos) de a redshow incidens után a telepfon kiirta hogy donwload content és azt csinálta vagy 20-30 percig aztán meguntam és kikapcsoltam (Mix csomagba vagyok volt a kártyán vagy 100 ftom) szoval kell a jb után hogy letöltsön dolgokat? kell net? Persze a JB nem sikerült mert közben az iphone nem volt aktiválva és vissza kellet mennyek a t-mobilba és mivel itthon nem lehetett ott beaktiválták.
    Szóval a valódi kérdés hogy :
    a jb hez akkor kell net?(wifin, vagy 3g-n?)
    kb mennyit tölt le?

    VálaszTörlés
  143. Tudtommal nem kell, mindennek a gépen kell lennie.

    VálaszTörlés
  144. Értem! hát meg lessük holnap megprobálom ujra JBzni remélem nem szurom el

    VálaszTörlés
  145. Nem tudom DFU módba rakni a telot.Hiába csinálom végig többször nem látja az itunes a telo meg azt akarja hogy dugjam rá..

    VálaszTörlés
  146. Így sem megy?
    1, Elindítod az iTunes-t.
    2, Összekötöd a telót a géppel és kikapcsolod a készüléket.
    3, Power és Home gombot együtt nyomod és 10 másodpercig.
    4, Elengeded a Power gombot, de a Home-ot továbbra is nyomod 10 másodpercig.

    Ezután fel kell ismernie az iTunesnak.

    VálaszTörlés
  147. Az a baj hogy a telefont be se tudom kapcsolni mert egyböl az itunest kéri!Bármit nyomok nem reagál:(

    VálaszTörlés
  148. Nem a megszokott módon kell bekapcsolni, hanem ahogy írtam. DFU-módot a teljesen fehér képernyőről ismered fel.

    VálaszTörlés
  149. Hol tudom megnézni hogy az Iphone bee van aktiválva?

    VálaszTörlés
  150. Érdekes...Mikor megvettem tudtam hivni... nem volt beaktivalva mert utan jbztem és nem tudtam hivni.. és tmobilba ujra beaktiválták akkor mar jo volt

    VálaszTörlés
  151. Nem lehet valahogy A Contact-okat a simre másolni?
    Hogy a JB miatt ne tünjenek el?

    VálaszTörlés
  152. 1, Backup és a végén visszatöltöd.
    2, Elmented a /private/var/mobile/Library/AddressBook és a végén visszamásolod.

    VálaszTörlés
  153. Haliho.

    Végigcsinálja a jailbreakot a addig a részig amikor elö kéne jönnie a futó ananásznak de nem jön elő csak ujraindul.

    VálaszTörlés
  154. Kilencedik lépésig megcsináltad? Sikerült DFU-ba rakni?

    VálaszTörlés
  155. igen 12-es lépésig végig megy minden ahogy kell. Kiirja DONE. Aztán a telefonon ott van a winyo kép és alatta pörög a kis jel majd kb 5 perc után ujra indul és sehol semmi. 3.0.1 van a telefonon 0.8 at használom,és mindent lépésröl lépésre sikerül. és a 3.0 tallozom be tutira.

    VálaszTörlés
  156. mondjuk a shift resetnél hibauzenetet hoz a itunes a telefon pedig connect itunes képet mutat. ebben az állapotban 0.8 al betalloztam a 3.0-át ráment és a futo ananász is betöltött mindent szerintem majd ujra indult és a csonnect itunes képpel kezdett.tehát semmire sem vezetett. ujra reset shift nélkül.és ujra a kezdö pozicioban találtam magam. bosszant hogy nem sikerül pedig volt már törve.

    VálaszTörlés
  157. Nem shift reset, hanem shift+restore.
    Nincs aktiválva a telefon, akkor szokta az iTunes-csatlakozást benyomni. Aktiválni kell egy eredeti kártyával.

    VálaszTörlés
  158. igazad van shift restore-t akartam irni. az itunesben nem megy végig a frimware telepítése (shift restore-val) hanem kiir egy üzenetet hogy 1015-ös hiba és a telo ujraindul és a csatlakozz itunes-hoz kép mard mig ki nem kapcsolom. utánna sima restore-t nyomok feltelepíti a 3.0.1 et és aktiválodik is. ennyi. ötlet?? mit probáljak még ki

    VálaszTörlés
  159. Ahogy utánaolvastam a 1015-ös hiba 3.1-ről 3.0.1-re történő downgradenél jön elő. Ez a leírás nem az!

    VálaszTörlés
  160. óÓÓÓÓÓÓ
    hoppá köszi hogy észrevetted. figyelmetlen vagyok tényleg az a 3.1 van rajta. most akkor mit csináljak.

    VálaszTörlés
  161. Ha 3G-s telefonod van, akkor elvileg pár napon belül lesz önálló jailbreak
    , unlock az eltérő baseband miatt nem valószínű. Figyeld az oldalon megjelenő cikkeket!

    VálaszTörlés
  162. jaja 3g-m van.
    Figyelni fogom.
    köszi eddigi segítséged.

    VálaszTörlés
  163. Sziasztok!
    Ez a leírás múködik 3gs-nél 3.0.1-es el is ??

    VálaszTörlés
  164. Sziasztok! Nekem függetlenítve van a Iphone 3g-m. 3.0-ás szoftver van rajta. Itt is a leírtak alapján csinálom meg a jailbreak-ot? És utánna kelle újra függetleníteni a mobot?

    VálaszTörlés
  165. Tehát már 3.0-án vagy és újra akarod telepíteni a 3.0-át?
    Ha igen, akkor ezután le kell futtatni az ultrasn0wt.

    VálaszTörlés
  166. Sikerült a jailbreak. Mostmár csak egy kérdésem lenne Jimny: erre tudsze megoldást? Ha átteszem a nyelvet magyarra, akkor a copy/paste/select all parancsok nem magyarul jelennek meg, hanem azt írja, hogy localized...not found. Müködnek a parancsok így is, csak nem tudni, hogy melyik melyik.Válaszod előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  167. Én angolul használom a telefonomat, nincs magyarításom :( Tudtommal ez még csak bétaverzió, jelezd s hibát a szifonosok felé.

    VálaszTörlés
  168. köszi'''!%!!!!
    sikerült a jailbreak de nem sikerül a függetlenités. ha ultrasnowt feltelepítem no signalt ir mind a két kártyára ( tmobil vodafone) mi lehet a baj.

    VálaszTörlés
  169. Milyen firmware és milyen baseband? Milyen függő volt eredetileg a telefon?

    VálaszTörlés
  170. Sziasztok! Megpróbáltam gépre menteni (szinkronizálni)a telefonszámokat, jegyzeteket, stb. és most minden eltünt a telómról. Tudtok segíteni, hogy hogyan tudnám visszapakolni? Vagy végleg elvesztek?

    VálaszTörlés
  171. Ha backupot készítettél, akkor iTunesban jobb egér a készüléken és Restore from backup (valami ilyesmi, most nem vagyok gép előtt)

    VálaszTörlés
  172. KÖSZI!!!! Már az idegösszeomlás határán voltam. Minden visszajött kivéve a naptárbejegyzések és a feljegyzések. Még egy kérdés: jailbreakelt telóm volt, de véletlenül letöltöttem a frissítést, és most minden elment (itt tüntettem el többek között a tel.számokat is). Most 3.1.2 verzió van rajta, az itunes pedig 9.0.1. Próbáltam a fent leírtak szerint jailbreakelni, de nem sikerült. Ebben is tudnál esetleg segíteni? Cydia, magyarítás stb...

    VálaszTörlés
  173. Ez a 3.0-ás jailbreak. Ha 3.1.2-t akarsz törni, akkor
    1, használhatod a blackra1nt windowson (ez nem mindenkinek működött és nem tudsz után függetleníteni)
    2, Macen lefuttatod a PwnageToolt
    3, felraksz egy custom firmwaret, lásd Szifon.com

    VálaszTörlés
  174. A 3. verziót próbáltam mivel pannonos vagyok, de a 1,2_3.1.2_7D11_Custom_Restore_activated_600mb telepítés felénél hibát jelzett, és leállt. Az oldal elején leírt módon is próbáltam, mindent letöltöttem, de itt is ugyan az. Mi a baj? Van még más megoldás esetleg? Függetleníteni nem kell, az o.k., de kellene a magyarítás, mms, cydia egyéb progik, de így nem megy. Nem vagyok zseni ezügyben, hálás lennék, ha tudnál segíteni!

    VálaszTörlés
  175. 3G-d van?
    iTunesban Shift+Restore és simán felrakod a firmwaret.
    Mi a hibaüzenet?

    VálaszTörlés
  176. Igen 3g. Igen simán felrakom, azaz simán elindul a feltöltés, de elakad. Hibaüzenetet mindjárt írom, miután újra megpróbálom.

    VálaszTörlés
  177. "Verifying iphone software" folyamat közepén: "The iphone "iphone" could not be restored an unknown error occured(1015)" jelenik meg, és vége. Iphone kifeküdve, minden törölve.

    VálaszTörlés
  178. Érdekes, a hivatalos cucc meg egyből felmegy rá....

    VálaszTörlés
  179. Szia Jimny! segíts kérlek! célravezető e a következő: Adott Iphone 3G, 3.1 softver, AT&T függő, (USAból, az előző tulaj frissítette 3.1 re:( ) általam gondolt lépések: 1/ a 3.1 es framw. jailbrake-je, 2/ a jailbrakelt 3.1 es framew. downgrade-je 3.0 ra, 3/ majd a 3.0 Unlock ja ez így menne szerinted? ha tudsz mást könnyebbet egyszerűbbet, vagy egyáltalán nem lehet eljutni oda hogy legyen függő 3.0 ás telóm akkor jelezzd:( előre is köszi

    VálaszTörlés
  180. Hát, nehéz eset. Ha hivatalos fw van a készüléken, akkor kicsi az esélye a downgradenek, mivel baseband frissítés történt. Az oldalon van egy cikk a downgraderól.

    VálaszTörlés
  181. Szia! kösz a gyors választ. szóval csak akkor megy ez az egész ha a downgradés "feltételnek" megfelel...bootloader=5.08 ? :S

    VálaszTörlés
  182. Sziasztok!Nagyon jó dolog az útmutató és hasznát is vettem,mindaddig míg le nem fagyott az iphone!És most a 3.1.2-es verzió van a telefonon!Sajnos nem tudom megoldani egyedül a jailbreak-et!Arról tudna valaki készíteni egy hasonló leírást?
    e-mail címem:leslye78@gmail.com

    VálaszTörlés
  183. Három lehetőséged van:
    1, Blackra1nnel csinálsz egy jailbreaket. Erről van itt az oldalon egy cikk, de magát a program annyira nem stabil.
    2, PwnageToollal Macen jailbreakelsz.
    3, felraksz egy custom firmwaret a Szifon.com-ról.

    VálaszTörlés
  184. Szia!
    a blackra1n downgrade-ben leírás nekem sajnos nem egyértelmű:"nem aktiválja a telefont" - ha már volt aktiválva de jailbrakelve nem, csak kapott 3.1 fw-t. akkor ez jó? Eredeti Sim-re mindenképpen szükség van a művelethez? "a készülék visszazár, nem lesz független" - soha többet nem lehet hekkelni? használhatatlanná válhat?

    VálaszTörlés
  185. Akkor nézzük sorban:
    1, Blackra1n akkor jó, ha hivatalos 3.1.2-es firmware van a készüléken. Mivel a hivatalos update már aktiválta a készüléket, ez az eljárás nem fogja.
    2, "a készülék visszazár, nem lesz független" azt jelenti, hogy szoftveresen nem függetleníthető, mivel a 3.1.2-es firmareben a baseband nem törhető fel. Ettől még jailbreakelhető. De az más, mint a függetlenítés.
    3, A blackra1nnel kapcsolatos hozzászólásokat kérem a másik cikkhez írni, ne keverjük meg az esetleges tájékozatalanokat.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  186. tud v ki arra megoldást ha nem tudom frissíteni, mert hibát jelez vagyis btöltöm a ipsw-t és utána error. 1015

    VálaszTörlés
  187. 1015-ös hiba downgrade-nél jön elő. Nem tudsz visszarakni alacsonyabb verziószámú firmwaret.

    VálaszTörlés
  188. Szia Jimny :)

    Segitségedre lenne szükségem .. appstorbol ingyenesen a progot nem tudom letölteni mert nem enged regisztrálni ill. csak a bankkártyás fülig jutok el ahol ki kel választani 1-t ... az nekem nincs ill. hogy tudok tovább jutni a regin ...?? Válaszod és segitséged elöre is köszönöm !

    Attila

    VálaszTörlés
  189. Lemaradt :)

    3G Tmobile 3.1.2 Iphonon a "blackra1n" unlockolja a készüléket akr Vodafobra ...???

    Mégegyszer köszönöm segitséged.

    Üdv,

    Attila

    VálaszTörlés
  190. Attila!

    1, A kártyáknál jobb oldalon van egy None opció. Azt kell választani.
    2, A legújabb blackrain unlockolja (RC3)

    VálaszTörlés
  191. Szia ! Jimny :)

    Ugy veszem észre eltünt a beirásom ....:(((

    Egyszer láttam h válaszoltál de mirre viszatértem h idöm lett volna az infot olvasni eltünt a kérdésem ill. a válaszod...:(((

    Továbbra is kérdésem lenne hogy tudok Apstoréba regizni mert a bankártyát felajánja hogy válaszak és nem enged tovább ... bankkártyával pedig nem rendelkezem ...ezek melett amit felajánl lehetöséget hog kiléphetek ill. ujra kezdhetem ... Probáltam már Pc-n is de nem jutok tovább , lehet én vok tul egyszerü...:))

    Ill. Iphone 3G Tmobile 3.1.2 a "blackra1n" futatása függetleniti-e a készüléket Voda hálozatra ..???

    Srgitséget és válaszod mégegszer köszönöm !

    Üdv,

    Attila

    VálaszTörlés
  192. Én látom az összes választ.

    VálaszTörlés