2011. február 7., hétfő

Itt a „titkos” Angry Birds-kód

Múlt héten már írtam az Angry Birds feladványáról. A tegnapi Super Bowl szünetében adott reklámban rejtették el azt a kódot, amely segítségével újabb pályát lehet megnyitni.
Nos, a reklám lement, itt a megoldás:
1. Menj a Ham ‘Em High rész 13-12 pályájára.
2. Az első sárga madarat valahová lődd ki.
3. A következő fehér madarat visszafelé lődd és a tojást ejtsd le.
4. Ha megfelelő helyen találod el, megjelenik a Golden Egg.
5. Ezt a képet láthatod. Ezzel megnyitod a Titkos Super Bowl Golden Egg szintet.


6. Ha teljesítetted a szintet, akkor láthatod a második képet. A tojásban “Rio” felirat látható.



Jó játékot!


2 megjegyzés:

  1. ertem le toltotem a angry birts es az elsot ki jartam na es jon utana a masadik paja nekem valamit be kel irjek mert nem engedi hogy megnyisam koszonom

    VálaszTörlés
  2. Nekem nincs rajta RIO felirat miért ?

    VálaszTörlés