2010. június 3., csütörtök

Napi hírek 2010.06.03.

Mai hírekben szó lesz újabb 4G-s képekről, a Prince of Persia-ról és a kémkedésről.

Újabb 4G képek

Szinte nem múlik el nap, hogy ne szivárogna ki kép az új iPhone-ról. Tegnap rögtön kétféle is napvilágot látott. Egyikben a fehér hátlapot, a digitalizálót láthatjuk. Azonban nincs rajta a modellszám, ezért ez egy prototípus lehet (Még egy :)


A következő képek Rhinoceros-szal készültek, ami egy 3D-s tervező program. Elég jól sikerült alkotások, kezdem megkedvelni ezt a formát :)




Megjelent a Prince of Persia

Ígérteknek megfelelően a mai napon megjelent a Prince of Persia Warrior Within. A játék elég nagy (533 MB), 7.99 euróért vásárolható meg a magyar App Store-ban.

UPDATE: menüproblémák miatt visszavonták a játékot az App Store-ból. Amint tudják, javítják a hibát.



Flurry már nem továbbítja a készülék azonosítóját

Korábban már írtam azokról az adatgyűjtő/elemző cégekről, akik a felhasználók tudta nélkül gyűjtöttek információt a felhasználási szokásokról. Egyik ilyen a Flurry Analytics.
Az All Things Digital beszélgetésen végre Jobs is kiakadt az adatgyűjtésen. „A Flurry nevű cég olyan új készülékekről is gyűjt információkat, amelyeket a campusban használunk. … Megvizsgáltuk az esetet és rájöttünk, hogy megszegik az adatpolitikánkat. A jövőben csak olyan adatgyűjtést engedünk meg, amelyik nem ad ki információt a készülékről. … El fogunk beszélgetni ezekkel a cégekkel.”
Flurry-nál persze nem várták meg a beszélgetést, mert már változtattak az adatgyűjtésen. Peter Farago alelnök elmondta, hogy megfognak felelni az Apple elvárásainak és már nem gyűjtenek adatokat a készülékekről.
Feltört készülékek használói megelőző csapásként a Cydiából telepíteni tudják a Privacy nevű alkalmazást, amiben ki tudják kapcsolni az adatküldést.

1 megjegyzés:

  1. Na vééégre, nem csak én használom a nagyszerű Rhino programot( bár van pár bosszúságom is, és sajnos meg is akadtam, aki jártas ebben, az kérem jelezze! Kiskorom ( Rhino 2 demo) óta használom, bár a 3-nál meg is álltam, mivel a 4-hez nem tudtam full plugin-eket szerválni.
    Régebben órákat, sőt napokat ültem a Rhino előtt. Egész jó kis 3D-ket csináltam :P , de sajnos azóta abba maradt, de ez a hír lázba hozott ismét!
    Ezzel terveztek Nokia telót, cipőt, és rengeteg mást, és meg is valósultak ááám, bezsony ;)

    amúgy ezek a sok képek csak csábítások! Majd úgy is meglátjuk jövőhéten, jah és tavaly mennyi elképzelés volt az új iPhone-ról?! He-he :D
    csak nehogy csalódjatok ( én biztos nem, mert úgy sem fogom tudni megvenni :S , de álmodozni jó, főleg most!
    iPod Touch 2G-ről írva.

    VálaszTörlés