2009. október 29., csütörtök

Meccsnézés iPhone-on

Egy internetes újságban olvastam a TVUPlayerről, az írás szerint bármilyen meccset lehet vele nézni. Mivel kedvenc csapatom tegnapi meccsét nem adta a tévé, ezért gondoltam kipróbálom az alkalmazást.
Először a myp2p oldalról kinéztem melyik csatornán adják a meccset (lásd első kép), majd elindítottam az alkalmazást. A program nagyon egyszerűen kezelhető, csatornaszám alapján kikereshető a mérkőzés a Sports kategóriában vagy a Search fülön. Streamelés magától indul, célszerű fekvő módban használni a telefont a nagyobb képért. Az AppStore-os leírás szerint azon csatornák nézhetőek akadozás-mentesen, ahol a sávszélesség igény max. 200 kbps, de én tegnap 336 kbps-el tudtam röccenésmentesen nézni a meccset. Képminőség teljesen azonos a számítógépes streameléssel, egyáltalán nem rosszabb.
Persze nem csak meccset lehet nézni, több mint 300 csatorna áll rendelkezésre 11 kategóriában. A program használható wifin és 3G-n is, viszont eléggé szívja az akksit, nekem másfél óra alatt 60 %-ot csökkent a töltöttségi szint.
Nagyon jó kis alkalmazás, ajánlom mindenkinek, létezik egy fizetős (3.99 euró) és egy ingyenes változata is.

Ui: focirajongók azért óvatosan bánjanak az alkalmazással, mert én tegnap este majdnem földhöz vágtam a telefont, amikor kedvenc csapatom a 90. és 93. percben bukta el a meccset…






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése